هتل فروم ایروان : از هتل های خوب و کم هزینه ایروان ارمنستان، هتل چهار ستاره فروم میباشد. این هتل خدمات خوبی برای میهمانان خود ارائه میدهد از جمله پذیرش شبانه روزی، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق جلسه یا کنفرانس، خدمات اتوشویی و لباسشویی، خدمات خانه داری و نگهداری از کودکان، خدمات فکس و کپی، ترنسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و ... میباشد. جاذبه های گردشگری خوبی در نزدیکی هتل فروم ایروان هستند مثل کلیسای  Gregory the Illuminatorو میدان فریدام هستند همینطور ایستگاه قطار، فرودگاه بین المللی در فاصله نزدیک به هتل قرار گرفته اند.

هتل فروم ایروان

اتاق های هتل فروم ایروان

سوئیت های ماه عسل، اتاقهای خانوادگی و اتاق های vip از جمله اقامتگاه هایی است که هتل فروم ایروان برای میهمانان و توریست های تور ارمنستان در نظر گرفته است. تمام این اتاق ها و سوئیت های دارای خدمات سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، میزکار، مینی بار، تلزیون های بزرگ ماهواره ای، سیستم امنیتی پیشرفته، مینی بار یا یخچال، سیستم تهویه هوا، تخت ها و مبلمان راحت، حمام لوکس و مجهز و ... داشته که در اختیار میهمانان قرار داده و سرویس دهی را به صورت شبانه روزی انجام میدهند.

اتاق های هتل فروم ایروان

امکانات تفریحی و رستوران های هتل فروم ایروان

امکانات تفریحی این هتل چهار ساتره میتواند برای شما سرگرم کننده باشد مثل استخر سرپوشده، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ و اسپا، تراس و حمام ترکی میباشد. در کنار این امکانات تفریحی رستوران های خوب هتل انواع غذاهای بین المللی و ارمنی را سرو کرده همینطور از شش بعد از ظهر به یعد موسیقی سنتی ارمنستانی آن هم به صورت زنده در رستوران ها اجرا خواهد شد. پیشنهاد ما گذراندن یک عصر دل انگیز در کافه هتل فروم ایروان همراه با کیک های داغ و نوشیدن های خوب است.