هتل فرست سنترال سوئیت دبی : هتل چهار ستاره فرست سنترال سوئیت دبی، در منطقه البرشا قرار داشته و اقامتی به معنای واقعی کلمه، راحت و رویایی را برای توریست ها و گردشگران تور دبی ارائه میدهد. در این هتل خدمه با میهمانان و توریست های تور دبی به زبانهای انگلیسی و عربی صحبت می کنند. همینطور میتوانند در برنامه گردش شهری، به شما کمک کنند. اگر سفرتان یک سفر تجاری است، میتوانید کنفرانس ها و جلسات خود را در سالن های مخصوص و مجهز این هتل برگزار کنید. از دیگر خدماتی که برای راحتی میهمانان تور دبی ارائه شده تا اقامتی فراموش نشدنی در این هتل دبی را داشته باشند، شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، منشی تور، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی کوچک، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... می باشند.

هتل فرست سنترال سوئیت دبی

اتاق های هتل فرست سنترال سوئیت دبی

هتل فرست سنترال سوئیت دبی، در مجموع دارای 524 اتاق لوکس و مدرن و راحت است. این 524 اتاق به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های وی آی پی
  • سوئیت های مختلف

از جمله امکانات و خدمات یکسانی که داخل اتاق های ارائه شده اند میتوان به مینی بار یا یخچال، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، نشیمن بزرگ، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان،چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل فرست سنترال سوئیت دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فرست سنترال سوئیت دبی

در منوی غذایی رستوران این هتل، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شوند. کافه بار که لاوازا نام دارد، نوشیدنی ها گرم و سرد، آبمیوه ها و وعده های غذایی سبک آماده می کند. هتل فرست سنترال سوئیت دبی، به عنوان امکانات رفاهی و سرگرم کننده استخر روباز روی پشت بام، مرکز سلام و آبگرم، ماساژ و اسپا، زمین گلف، تراس مخصوص حمام آفتاب و سالن بدنسازی اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فرست سنترال سوئیت دبی

دسترسی های نزدیک به هتل فرست سنترال سوئیت دبی

نزدیک به این هتل چهار ستاره، جاده شیخ زاید قرار داشته، به طوری که از طریق آن به راحتی میتوان به برج العرب و مراکز تجاری بسیار خوب اطراف آن دسترسی داشت. دبی مارینا، باشگاه بزرگ گلف و ساحل جی بی آر، از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل فرست سنترال سوئیت دبی هستند. از فرودگاه بین المللی، تا این هتل چهار ستاره تنها سی دقیقه فاصله است.