هتل شیراک ایروان ارمنستان : هتل سه ستاره شیراک نزدیک به میدان جمهوری و قسمت مرکزی شهر ایروان قرار داشته و یکی از هتل های معروف و برتر در این شهر می باشد. توریست ها و گردشگران تور ارمنستان با اقامت در این هتل، امکانات خوب با هزینه بسیار کم خواهد داشت. هتل شیراک ایروان ارمنستان سال 1981 ساخته شده و بعد از آن در سال 2012 بازسازی شد و امکانات بیشتری مثل سالن کنفرانس و جلسات، منشی تور، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی شبانه روزی، کرایه اتومبیل، روزنامه رایگان در لابی، اینترنت بی سیم به صورت رایگان، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته و ... به آن اضافه شده است. کارکنان نیز آموزش دیده بوده و به زبان های روسی و انگلیسی کاملا مسلط هستند.

هتل شیراک ایروان ارمنستان

اتاق های هتل شیراک ایروان ارمنستان

هتل شیراک ایروان ارمنستان، در مجموع 110 اتاق داشته که تنها به دو قسمت تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • سویت ها

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به سمت کوه های آرارات و ایروان چشم انداز بسیار زیبایی داشته و پنجره های عایق صدا دارند. سرویس دهی به همه اتاق ها و سوئیت های این هتل شبانه روزی بوده و مجهز به اینترنت بی سیم رایگان هستند. داخل اتاق ها و سوئیت های هتل شیراک ایروان ارمنستان امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، صبحانه در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، مینی بار و ... دارند.

اتاق های هتل شیراک ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شیراک ایروان ارمنستان

رستوران این هتل فضایی بسیار شیک و تمیزی داشته که برای میهمانان تور ارمنستان انواع غذاهای سنتی، گرجی و بین المللی آماده کرده و سالن صبحانه برای میهمانان داشته. هم داخل و همینطور بیرون هتل کافی شاپ وجود داشته و نوشیدنی های مختلفی سرو می کنند. میهمانان هتل شیراک میتوانند برای استراحت و ریلکس کردن، سری به سالن ماساژ هتل بزنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شیراک ایروان ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل شیراک ایروان ارمنستان

هتل شیراک سه ستاره ایروان، در قسمت مرکزی ایروان و نزدیک به میدان جمهوری قرار داشته و تا میدان جمهوری تنها پنج دقیقه و ایستگاه قطار ده دقیقه فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله دوازده کیلومتری از هتل می باشد.