هتل شانایا پوکت تایلند : هتل چهار ستاره شانایا پوکت، در منطقه ای آرام قرار داشته و خوشبختانه دسترسی های بسیار خوبی به سمت مرکز شهر و دیگر جاذبه های آن دارد. سرویس دهی در این هتل به صورت شبانه روزی و از خدماتی که برای میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه می کند میتوان به پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد.

هتل شانایا پوکت تایلند

اتاق های هتل شانایا پوکت تایلند

هتل شانایا پوکت تایلند، در مجموع 85 اتاق و سوئیت دارد. این 85 اتاق سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های رو به ساحل

همه اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره، تمیز و راحت بوده و تمام امکاناتی که در طول اقامت در کشور دیگر نیاز دارید، مثل اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه میدهند.

اتاق های هتل شانایا پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شانایا پوکت تایلند

انواع امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان و توریست های تور تایلند استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، زمین گلف، غواصی، ماهیگیری و ... هستند. در رستورانهای هتل شانایا چهار ستاره، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، تایلندی، محلی و ... سرو می شوند. کافه بار هتل نیز در کنار استخر قرار دارند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شانایا پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل شانایا پوکت تایلند

این هتل چهار ستاره از ساحل معروف پاتونگ، تنها سه دقیقه فاصله دارد. از مرکز شهر تا هتل شانایا پانزده کیلومتر فاصله است. جاذبه های گردشگری خوبی هم نزدیک به این هتل می باشد. از مراکز خرید نزدیک به این هتل نیز میتوان به مرکز خرید جانگ سیلون با هشتصد متر فاصله اشاره کرد. از هتل شانایا تا فرودگاه بین المللی پوکت، 35 کیلومتر فاصله است.