هتل سلکشن پاتایا : این هتل چهار ستاره، در مرکز شهر پاتایا، نزدیک به ساحل قرار دارد. هتل سلکشن کارکنانی آموزش دیده و حرفه ای داشته و برای راحتی اقامت توریست ها و گردشگران تور پاتایا امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، سرویس دهی به معلولین، تاکسی سرویس، اتاق های جلسه و کنفرانس، پارکینگ، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، اینترنت رایگان و فروشگاه هدایا و سوغاتی ارائه میدهد.

هتل سلکشن پاتایا

اتاق های هتل سلکشن پاتایا

این هتل چهار ستاره، 149 داشته که بعضی از آن ها به سمت دریا بوده و چشم اندازی زیبا دارد. تمام اتاقهای هتل سلکشن پاتایا سرویس دهی شبانه روزی داشته و به صورت روزانه نظافت میشود. همینطور امکاناتی مثل مینی بار، گاوصندوق، میزتوالت به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و سیستم گرمایشی و سرمایشی دارند.

اتاق های هتل سلکشن پاتایا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سلکشن پاتایا

در رستوران هتل سلکشن پاتایا انواع غذاها و نوشیدنی های تایلندی و بین المللی سرو میشود. یکی از دلایل انتخاب این هتل توسط توریست ها و گردشگران تور پاتایا برای اقامت امکانات ورزشی آبی و تفریحی است که دارد مثل قایقرانی، غواصی، اسپا و آبگرم، استخر شنا و سالن بدنسازی مجهز.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سلکشن پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل سلکشن پاتایا

خوشبختانه هتل سلکشن پاتایا در بهترین موقعیت مکانی از شهر قرار داشته، به این صورت که با موزه هنر و نمایش ها آلکازا و تیفانی، مراکز خرید بسیار خوبی تایلند، ریپلی و ... تنها با چند دقیقه پیاده روی فاصله دارید.