هتل سانبیم پاتایا تایلند: هتل چهار ستاره سانبیم پاتایا تایلند، تا ساحل این شهر تنها چهار دقیقه فاصله داشته و برای توریست های تور تایلند که علاقه مند به دریا و تفریحات آبی آن هستند بسیار مناسب است. این هتل چهار ستاره تقریبا هر نوع امکانات و خدماتی که توریست ها و گردشگران تور تایلند در طول اقامت در کشور دیگر نیاز داشته باشند را ارائه میدهد مثل صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری کودکان، سالن کنفرانس و جلسات با سیصد نفر ظرفیت، پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، پارکینگ، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... .

هتل سانبیم پاتایا تایلند

اتاق های هتل سانبیم پاتایا تایلند

هتل سانبیم پاتایا تایلند، اتاق های راحت و بسیار زیبا، طراحی شده به سبک مدرن تایلندی دارد. یکی از ویژگی های مثبت این هتل در رابطه با اتاق ها این است که برای هر قشری از میهمانان و توریست های تور تایلند خود انواع امکانات را ارائه میدهد مثل اتاق های عایق صدا، اتاق های بدون سیگار و اتاق های مخصوص افراد معلول. هر اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره امکانات و امتیازات متفاوتی داشته که از جمله مشترکات آن میتوان به حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت به صورت روزانه، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز اشاره کرد.

اتاق های هتل سانبیم پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سانبیم پاتایا تایلند

این هتل چهار ستاره پاتایا، برای توریست ها و گردشگران تور تایلند، امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی و ... ارائه میدهد. همچنین میهمانان تور تایلند این هتل نیازی ندارند برای صرف غذا از هتل خارج شوند و میتوانند در رستوران های بسیار خوب و باکیفیت این هتل انواع غذهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را با نوشیدنی های مختلف میل کنند. یک کافه دنج و راحت نیز در کنار این رستوران ها قرار داشته که کیک های خانگی بسیار خوشمزه ای برای میهمانان خود آماده می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سانبیم پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل سانبیم پاتایا تایلند

هتل سانبیم با قرار داشتن در منطقه بسیار خوب از شهر، بهترین دسترسی به ساحل را با سیصد متر فاصله به میهمانان و توریست های تور تایلند میدهد. همینطور فرودگاه بین المللی نیز در فاصله یک ساعت و نیم از هتل سانبیم پاتایا می باشد.