هتل ریو کایا بلک آنتالیا : هتل پنج ستاره و فوق العاده ریو کایا، یکی از هتل های لاکچری و سوپر لوکس در منطقه محبوب بلک آنتالیا است. این هتل بین جنگلی از درخت های کاج معطر و قرار داشته و تاکنون محل اقامت بسیاری از توریست ها و گردشگران اروپایی، علل خصوص روسیه ای بوده. به پاس خدمات عالی و بسیار خوبی که برای میهمانان و توریستهای تور آنتالیا خود داشته، موفق به دریافت جوایز بسیاری در زمینه های مختلف شده است. همینطور برای اقامت کنندگان خود سرگرمی ها و تفریحات مهیجی فراهم کرده که برای هر سنی مناسب هستند. در واقع هتل ریو کایا بلک آنتالیا یک هتل بسیار عالی برای خانواده ها و همینطور کودکان است. خدمه این هتل پنج ستاره به پنج زبان زنده دنیا مسلط بوده و برای میهمانان خود خدماتی نظیر سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشی، خدمات پزشکی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، خدمات برای افراد معلول و کم توان، صرافی، صندوق امانات و ... ارائه میدهند.

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

اتاق های هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریو کایا بلک آنتالیا به طور کلی دارای 506 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های مخصوص معلولین
  • سوئیت های معمولی،
  • سوئیت های خانوادگی
  • سوئیت های کینگ

میهمانان و توریست های تور آنتالیا با اقامت خود در این اتاق ها و سوئیت های هتل ریو کایا بلک، به مناظر بسیار زیبایی مثل دریا و جنگل چشم انداز خواهند داشت. همینطور هرچیزی که درخواست کنند، خدمه هتل در هر ساعت از شبانه روز که باشد برای میهمانان فراهم می کنند. هر اتاق و سوئیت نیز امکانات منحصربفردی دارند. اما از امکاناتی که به صورت یکسان در اتاق ها ارائه شده میتوان به سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، نظافت روزانه، مینی بار یا یخچال، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل ریو کایا بلک آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ریو کایا بلک آنتالیا

این هتل پنج رستوران دارد. در این پنج رستوران هتل انواع و اقسام غذاهای ایتالیایی، چینی، ترکی و دیگر غذاهای بین المللی برای میهمانان سرو می شوند. همینطور پنج کافه در هتل وجود داشته یکی در لابی، یکی در کنار استخر و دیگری در کنار ساحل قرار داشته و انواع نوشیدنی ها، دسرها و شیرینی ها را برای میهمانان خود آماده می کنند. و اما امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای که این هتل برای توریست ها و گردشگران فراهم کرده است، بسیار مهیج و هیجان انگیز هستند. انواع باشگاه ها و مینی کلاب ها، استخر، رستوران و آشپزخانه، بوتیک، کالسکه سواری، اتاق خواب، اتاق بازی، اتاق انیمیشن، زمین بازی، اتاق پلی استیشن و ... در این هتل برای کودکان و نوجوانان ارائه شده. مجتمع ورزشی بسیار بزرگی به وسعت سه هزار مترمربع در این هتل مجلل قرار داشته که برای انواع ورزش هایی مثل بسکتبال، دوچرخه سواری، قایق ساری، مینی گلف، اسب سواری، پاراسیلینگ، جت اسکی، بوچیا، پنج زمین فوتبال، ده زمین تنیس، زمین گلف با هجده سوراخ، مینی والیبال، دو استخر روباز و یک استخر سرپوشیده و ... جا دارد. همینطور تفریحات دیگری مثل سالن اموزش رقص، بازی ترامپولین، آب پاش بازی، سونا و جکوزی، پارک آبی، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، سولاریوم، سینما، کافی نت، کارگاه آموزش صنایع دستی و ... برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا فراهم شده اند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ریو کایا بلک آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل پنج ستاره ریو کایا بلک از شهر دو کیلومتر، از آنتالیا 35 کیلومتر، از شهر باستانی ترمسوس و کمر هفتاد کیلومتر فاصله است. فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز در فاصله 27 کیلومتری از هتل ریو کایا بلک آنتالیا قرار دارد.