هتل رامادا پلازا آنتالیا : هتل رامادا پلازا، هتلی رویایی و لوکس، روی صخره های ساحلی، در خلیج آنتالیاست و محبوب بسیاری از توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میباشد. این هتل پنج ستاره سال 2009 ساخته شده و به دریای مدیترانه و کوه های تاروس بسیار نزدیک است. به همین خاطر چشم انداز بسیار زیبایی دارد. انواع امکانات و خدماتی که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا ارائه میدهد شامل، سالن کنفرانس، سالن آرایشی، سالن همایش و مراسمات با امکانات مجهز، صندوق امانات، صرافی، پذیرش شبانه روزی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ، نگهداری از کودکان، اینترنت وایرلس رایگان و ... میباشد.

هتل رامادا پلازا آنتالیا

اتاق های هتل رامادا پلازا آنتالیا

هر 223 اتاق این هتل پنج ستاره تراسی به سمت دریا یا کوهستان داشته و به چند دسته زیر تقسیم میشوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های سوئیت
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ماه عسل
  • اتاق های دلوکس مخصوص معلولین

هرکدام از این سوئیت ها و اتاق ها، به جز امتیازات ویژه و منحصر بفردی که دارند، دارای امکانات مشابهی از جمله سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی،نظافت روزانه، تلوزیون ماهواره ای، گاوصندوق، میز اتو، میزمطالعه، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، لوازم آرایشی و بهداشتی و اینترنت رایگان میباشند.

اتاق های هتل رامادا پلازا آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامادا پلازا آنتالیا

در رستوران های هتل رامادا پلازا آنتالیا، سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام به شکل بوفه سرو شده و شامل انواع غذاهای محلی، ایتالیایی، دریایی و بین المللی میشود. انواع امکانات رفاهی و تفریحی این هتل پنج ستاره، سالن اسپا، سونا و جکوزی، حمام ترکی، حمام بخار، سونا و جکوزی، استخر، ماساژ، سالن بدنسازی و ... میباشد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامادا پلازا آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل رامادا پلازا آنتالیا

نزدیک به هتل رامادا پلازا آنتالیا جاذبه های گردشگری خوبی از جمله اماکن تاریخی مثل محله کیلیچی با هفتصد متر فاصله و موزه شهر هشتصد متر فاصله قرار دارد. مرکز شهر تا هتل هشتت کیلومتر راه بوده و ایستگاه تاکسی درپانصد متری قرار دارند. از هتل رامادا پلازا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا، کمتر از یک کیلومتر راه است.