هتل دلمون پالاس دبی : هتل چهار ستاره دلمون پالاس در خیابان ریگا قرار داشته و سال 2012 افتتاح شده است. این هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ارائه داده است. کارکنان هتل دلمون پالاس دبی به زبان های عربی، انگلیسی، فیلیپینی و هندی مسلط هستند.

هتل دلمون پالاس دبی

اتاق های هتل دلمون پالاس دبی

هتل دلمون پالاس دبی به طور کلی دارای 132 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت ها

داخل هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، جعبه کمک های اولیه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز و ... ارائه شده اند تا میهمانان و توریست های تور ارزان دبی اقامتی راحت داشته باشند.

اتاق های هتل دلمون پالاس دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دلمون پالاس دبی

در رستوران این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، عربی، فیلیپینی و ایرانی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری دبی سرو می شوند. صبحانه ها نیر به صورت منوی باز ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل نیز میتوان به استخر، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا و سالن بدنسازی اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دلمون پالاس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل دلمون پالاس دبی

فاصله هتل دلمون پالاس تا مرکز نمایشگاه سه کیلومتر، تا مرکز شهر دیره چهار کیلومتر و تا برج العرب هشت کیلومتر است. از فرودگاه بین المللی تا هتل دلمون پالاس دبی نیز هفت کیلومتر فاصله می باشد.