هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان : هتل دابل تری بای هیلتون ایروان یکی از ممتازترین هتل های کشور ارمنستان است. این هتل با شکوه و مجلل با فراهم کردن تمامی امکانات مورد نیاز مسافران و کسب امتیازات مربوط به یک هتل 4 ستاره توانسته تعداد فراوانی از گردشگران تور ارمنستان را به خود جذب کند. هتل دابل تری هیلتون واقع در سیتی سنتر ایروان، دسترسی بسیار خوبی به مراکز مهم گردشگری و سیستم های حمل و نقل شهری و برون شهری دارد. یکی از دغدغه های گردشگران در سفرهای خارجی پیمودن مسافت های طولانی است که از دو جهت موجب نارضایتیشان می شود. اول اینکه به دلیل گران بودن هزینه انرژی در اغلب کشورهای خارجی رفت و آمد با تاکسی پول زیادی از جیب مسافران می کاهد و دوم اینکه زمان زیادی از روز خود را صرف رفت وآمد می کنند و بنابراین نمی توانند از تمام مکان های مورد علاقه شان بازدید به عمل آورند. انتخاب هتلی که به سیستم حمل و نقل شهری نزدیک باشد می تواند این نگرانی را مرتفع سازد. نمای بیرونی هتل دابل تری هیلتون بسیار زیبا و مدرن ساخته شده و لابی هتل به طرز دلنشینی دکور شده است. از هریک از اتاق های این هتل می توان چشم انداز فوق العاده زیبای کوههای آرارات را مشاهده کرد. می توانید ضمن تماشای زیبایی فضای بیرونی هتل از تراس اتاق، یک نوشیدنی میل کنید و از هوای بیرون لذت برده و شادی را به وجودتان هدیه کنید.

هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان

در هتل دابل تری هیلتون امکانات بسیار زیادی وجود دارد و میهمانان می توانند در صورت تمایل از آنها استفاده کنند. وجود یک مرکز سلامتی و اسپا درون هتل باعث افزایش رضایت خاطر مشتریان هتل شده و استقبال زیادی از این مراکز شده است. علاوه بر مرکز اسپا، امکانات متنوع دیگری در نظر گرفته شده که از جمله آن می توان به باشگاه بدنسازی، استخر و سالن سونا اشاره کرد. پارکینگ خصوصی و اینترنت بی سیم از دیگر امکانات هتل دابل تری هیلتون است که در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

امکانات رفاهی هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان

اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان

هر یک از اتاق های هتل مجهز به بهترین تجهیزات و سیستم های تهویه هوا و سرمایش و گرمایش هستند. همچنین وسایلی مانند تلویزیون فلت، سشوار و دمپایی در تمامی اتاق ها تعبیه شده است.

اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان

رستوران های هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان

در هتل دابل تری هیلتون رستوران بی نظیری وجود دارد که در آن می توانید غذاهای متنوع ارمنی و اروپایی را میل کنید. در صورتی که درخواست کنید کارکنان هتل غذای مورد نظرتان را به اتاق می آورند. تمامی وعده های غذایی در این رستوران سرو می شود و افراد می توانند با آسودگی خاطر از غذاهای هتل استفاده کنند.

رستوران های هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان

هتل دابل تری هیلتون توانسته دغدغه حمل و نقل را از مسافرین تور ارمنستان بزداید و افراد با آرامش خاطر می توانند در شهر تردد کنند و از اماکن مورد نظرشان دیدن نمایند. فرودگاه بین المللی وارتنوس در 11 کیلومتری این هتل قرار گرفته و تنها پس از 15 دقیقه رانندگی با اتومبیل می توان به فرودگاه رسید. همچنین ایستگاه راه آهن شهری در 3.5 کیلومتری هتل دابل تری هیلتون بوده و امکان تردد به شهرهای مختلف ایروان به راحتی فراهم می گردد. تنها 10 دقیقه پیاده روی می تواند شما را از هتل دابل تری هیلتون به میدان مشهور جمهوری در ایروان برساند و از آنجا می توان گفت مراکز خرید و فروشگاه های ایروان زیر پای شما است. از میدان جمهوری می توان به آسانی به مراکز مختلف تفریحی و تاریخی رفت و از تماشای اماکن دیدنی آن شهر لذت برد. همچنین انواع رستوران ها، غذاخوری ها و کافی شاپ ها در میدان جمهوری به چشم می خورند که می توانید در آن یک وعده غذایی از غذاهای ارمنی و یا اروپایی میل کنید و یا همراهانتان را به یک نوشیدنی یا عصرانه دعوت نمایید.