هتل باکسوس ارمنستان : هتل چهار ستاره باکسوس ارمنستان، کارکنانی مسلط به زبان های روسی، اکراینی، انگلیسی و ارمنی بوده که بسیار حرفه ای و آموزش دیده نیز هستند. پذیرش و سرویس دهی در این اتاق ها به صورت شبانه روزی است. خدماتی که توریست ها و گردشگران تور ارمنستان در هتل باکسوس خواهند داشت شامل خشکشویی و اتوشویی، اینترنت سیم رایگان، اجازه ورود حیوانات، پارکینگ رایگان، سالن ارایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کلیسای کوچک، صندوق امانات، سالن کنفرانس و هدایا، صرافی و تبدیل ارز، زیارتگاه، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، میز تور، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... می باشند.

هتل باکسوس ارمنستان

اتاق های هتل باکسوس ارمنستان

هتل باکسوس ارمنستان، به طور کلی پنجاه اتاق دارد. امکانات داخلی این اتاق ها شامل سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزمطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، نشیمن بزرگ و ... می باشند.

اتاق های هتل باکسوس ارمنستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل باکسوس ارمنستان

رستوران هتل باکسوس ارمنستان انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ارمنی، محلی و ... را به همراه نوشیدنی های مختلف برای میهمانان تور ارمنستان سرو می کنند. سالن بازی کودکان، ماساژ و اسپا، کتابخانه، کارائوکه و ... از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل باکسوس، برای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان است.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل باکسوس ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل باکسوس ارمنستان

هتل چهار ستاره باکسوس در مرکز شهر ایروان قرار داشته و از سالن بزرگ و معروف تئاتر و اپرا تنها ده دقیقه فاصله دارد. همینطور ایستگاه مترو Yeritasardakan با پنج دقیقه فاصله و فرودگاه بین المللی، با نه کیلومتر فاصله از هتل باکسوس ارمنستان قرار دارد.