هتل بالی داینستی : این هتل چهار ستاره در بهترین فاصله از مرکز کوتا قرار داشته و با فرودگاه بین المللی این شهر تنها ده دقیقه فاصله دارد. در تمام مکان های عمومی هتل، اینترنت به صورت رایگان عرضه شده و کارکنان حرفه ای هتل، به صورت شبانه روزی پذیرش میکنند. برای توریست ها و گردشگران تور بالی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صرافی، کرایه خودرو و اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس، سالن جلسه، تاکسی سرویس، خدمات خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ، نگهداری از کودکان و ... ارائه میشود.

هتل بالی داینستی

اتاق های هتل بالی داینستی

برای اتاق های این هتل، سرویس دهی ها شبانه روزی است. هر اتاق مجهز به تراس با درهای شیشه ای داشته که چشم اندازی به سمت استخر و یا باغ دارد، میباشند. اتاق های هتل بالی داینستی انواع مختلف با امتیازات مختلفی داشته، اما امکاناتی که تمام اتاق ها این هتل به صورت یکسان موجود است شامل، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، DVD Player، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی و اینترنت رایگان میشود.

اتاق های هتل بالی داینستی

 رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بالی داینستی

هتل بالی دو استخر روباز و همینطور یک استخر مخصوص کودکان با سرسره های آبی 56 متری، پارک آبی و ساحل اختصاصی را به عنوان امکانات تفریحی آبی دارد. همینطور زمین بازی برای کودکان، سالن اسپا و ماساژ، کرایه دوچرخه، سالن ورزشی، تنیس روی میز، میز بیلیارد، دارت، سونا و جکوزی، سونا بخار، کلاس های ایروبیک، کلاس های آشپری و اجاره پلی استیشن و لپ تاپ از دیگر امکانات رفاهی هتل بالی داینستی است. این هتل چهار ستاره شش رستوران فوق العاده به همراه منوی غذایی بالیایی و بین المللی دارد. کافه تروپیکال هتل بالی داینستی نیز کنار استخر قرار داشته و انواع نوشیدنی ها دسرهای سبک را برای توریست ها و گردشگران تور بالی سرو میکند.

 رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بالی داینستی