هتل ایمپریال پالاس ایروان : انتخاب هتل یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر سفر هر گردشگری است؛ لذا اغلب افرادی که قصد سفر با تورهای خارجی را دارند، زمان زیادی را صرف پیدا کردن محل مناسب برای اقامت خود می کنند. عوامل مختلفی در انتخاب افراد نقش دارند که از جمله آن می توان به امکانات هتل، قیمت هر شب اقامت، موقعیت جغرافیایی هتل، فاصله نسبی تا مکان های گردشگری مورد نظر اشخاص و منوی غذایی آن اشاره کرد. مسافران تور ارمنستان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای جستجوی هتل مورد نظرشان مرتب به دفاتر تورهای ارمنستان مراجعه می کنند. در این مطلب قصد داریم با معرفی یک هتل مناسب و بسیار خوب به کمک گردشگران تور ارمنستان برویم. هتل امپریال پالاس یک هتل فوق العاده خوب با استانداردهای یک هتل 4 ستاره بوده که در پایتخت کشور ارمنستان، شهر ایروان جای دارد. به لحاظ موقعیت مکانی، هتل امپریال پالاس یک هتل بی نظیر است و فاصله کمی تا مراکز گردشگری دارد. فاصله زمانی از هتل تا موزه ماتناداران 2 دقیقه و تا خانه اپرا و موزه خاکاتوریان 7 دقیقه است. فرودگاه از هتل 15 دقیقه و ایستگاه قطار 10 دقیقه فاصله دارد و بنابراین برای رفت و آمد مسافران هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. میهمانان هتل قادر خواهند بود تنها با طی یک کیلومتر مسافت به مرکز شهر بروند و به راحتی به مراکز خرید ایروان دسترسی پیدا کنند. لذا باید گفت که هتل امپریال پالاس در یک موقعیت فوق العاده عالی برای گردشگران تور ارمنستان قرار دارد.

هتل ایمپریال پالاس ایروان

اتاق های هتل ایمپریال پالاس ایروان

هتل امپریال پالاس ساختمانی بسیار زیبا و چشم نواز دارد. نمای بیرونی آن شیک و مدرن بوده و لابی بسیار مجلل و باشکوهی دارد که چشم را به خود خیره می کند. این هتل زیبا شامل 5 طبقه و 77 اتاق است و سازندگان هتل امکانات کاملی را برای رفاه حال میهمانان خود در نظر گرفته اند. از جمله این امکانات می توان به استخر و جکوزی، مراکز ماساژ و تناسب اندام، رستوران های متعدد، کافی شاپ و مینی بار اشاره کرد. سپری کردن اوقات فراغت در هر یک از این مکان ها می تواند لذت بخش و فرح انگیز باشد.  مدیریت هتل امپریال پالاس ایروان تجهیزات کاملی را در اتاق ها قرار داده و میهمانان می توانند تمام نیازهای خود را برطرف کنند. وجود تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمام لوکس، اقامت در هتل را دلپذیر می کند. همچنین تجهیزات مورد نیاز مسافران در اتاق ها تعبیه شده است که از جمله آن ها می توان به کتری برقی، سشوار، یخچال و... اشاره کرد. گردشگران در صورت اقامت در هتل امپریال پالاس خاطره سفری بی نقص را با خود به کشورشان خواهند برد.

اتاق های هتل ایمپریال پالاس ایروان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ایمپریال پالاس ایروان

رستوران های هتل پالاس با داشت تنوعی بی نظیر در منوی خود توانسته اند هر گونه ذائقه و سلیقه ای را پوشش داده و رضایت همه مشتریان خود را به دست آورند. در این رستوران ها انواع غذاهای اروپایی و امریکایی سرو می شود و علاقه مندان می توانند از غذای محبوبشان لذت ببرند. همچنین منوی غذایی متنوعی برای گیاه خواران و افراد تحت رژیم غذایی در نظر گرفته شده است. بوفه صبحانه هتل، هر روز صبح آماده ارائه سرویس به میهممانان بوده تا یک صبح با نشاط را به آنان هدیه دهد.  وجود فضاهای تفریحی همچون باغ، تراس با چشم اندازی بسیار زیبا و کافه هایی در فضای باز یکی از نکات مثبت این هتل است. همچنین خدمات بسیار ویژه ای در هتل امپریال پالاس ارائه می شود که در نوع خود کم نظیر است.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ایمپریال پالاس ایروان

خدمات هتل ایمپریال پالاس ایروان

از جمله این خدمات می توان به امکان اجاره ماشین، پذیرش 24 ساعته، خدمات ارزی، پارکینگ خصوصی و رایگان، وجود فضاهایی برای کشیدن سیگار، پرستار کودک، خانه داری شبانه روزی، خدمات خشک شویی و لباسشویی، سیستم های گرمایشی مطبوع، فروشگاه، شاتل فرودگاه، اینترنت رایگان و... اشاره کرد. همچنین در این هتل ممنوعیت به همراه آوردن حیوانات خانگی وجود دارد و افراد می بایست قبل از سفر با تور، حیوانات خود را به اقوام و آشنایان بسپارند. 

خدمات هتل ایمپریال پالاس ایروان