هتل ایمپریال بیزینس استانبول : هتل تازه تاسیس در سال 2014 در منطقه شیشلی استانبول با بیشتر امکانات روز دنیاست که اقامتی راحت و رویایی را به شما ارائه میدهد. این هتل چهارستاره قادر به نگهداری کودکات شما در طول روز بوده و دارای خدمات خشکشویی و لباسشویی، سالن کنفرانس و همایش، صرافی، ترنسفر فرودگاهی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات برای معلولین و افراد کم توان، اینترنت رایگان، پارکینگ و پذیرش شبانه روزی با کارکنانی مجرب و مسلط به چند زبان میباشد.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول

اتاق های هتل ایمپریال بیزینس استانبول

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های Superior
  • اتاق Deluxe
  • و سوئیت خانوادگی

از اتاق های هایی میباشند که هتل ایمپریال بیزینس استانبول برای توریست ها و گردشگران تور استانبول در نظر گرفته. این هتل ادعا دارد که با اقامت در اتاق ها و سوئیت های آن راحتی و امنیت واقعی در سفر را حس خواهید کرد و در سفر بعد خود به استانبول باز هم همین هتل را رزرو خواهید کرد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای اتاق هایی با امکانات مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم، چشم اندازی از شهر، سرویس دهی شبانه روزی، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، میز مطالعه، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه هوا میباشد.

اتاق های هتل ایمپریال بیزینس استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ایمپریال بیزینس استانبول

هتل ایمپریال بیزینس استانبول برای هر کسی اتاقی جدا برای اسپا و ماساژهای درمانی دارد. همینطور حمام های ترکی با امکانات و خدمات مراقبت از پوست و بعد از آن ماساژ درمانی با سنگ داغ برای میهمانان خود دارد. همینطور انواع فعالیت های ورزشی آبی مثل استخر، جکوزی و سونا نیز ارائه میدهد. رستوران های هتل ایمپریال بیزینس استانبول نیز در بهترین موقعیت مکانی از این هتل قرار داشته و انواع غذاهای سنتی و بین المللی را باب سلیقه و ذائقه توریست ها و گرشگران تور ارزان استانبول آماده میکند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ایمپریال بیزینس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل ایمپریال بیزینس استانبول

بزرگ ترین ویژگی هتل ایمپریال بیزینس استانبول نزدیک بودن به مراکز تجاری و رستوران هایی مثل استانبول کانگرس سنتر و لطفی کانگرس است. به غیر از مراکز خرید و رستوران ها با ماشین بیست دقیقه محله تاریخی سلطان احمد و ده دقیقه تا تنگه زیبا و دیدنی بسفر راه دارد.