هتل ایزمایلو دلتا مسکو : این هتل چهار ستاره، تنها یکی از مجموعه هتل های توریستی ایزمایلو بوده که در شهر مسکو قرار دارد. هتل ایزمایلو دلتا مسکو، فاصله ای نه چندان دور با پارک زیبا و معروف ایزمایلوفسکی داشته و خدماتی لوکس و کامل برای میهمانان خود ارائه میدهد. برای توریست ها و گردشگرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند، خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، نوزده سالن کنفرانس و جلسه، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اتاق چمدان، پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل، پارکینگ، صندوق امانات و ... ارائه می شود.

هتل ایزمایلو دلتا مسکو

اتاق های هتل ایزمایلو دلتا مسکو

هتل ایزمایلو دلتا مسکو 976 اتاق و سوئیت مختلف، با توجه به نیاز توریست ها و گردشگران تور روسیه داشته. این اتاق ها و سوئیت ها هرکدام دکوراسیون زیبا و در عین حال ساده ای دارند. داخل هر اتاق علاوه بر امکانات و خدمات ویژه، دارای امکانات دیگری از جمله اینترنت، میزمطالعه، سالن نشیمن جدا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... هستند.

اتاق های هتل ایزمایلو دلتا مسکو

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ایزمایلو دلتا مسکو

در آشپزخانه رستوران هتل ایزمایلو دلتا مسکو هر نوع غذایی، از محلی گرفته تا بین المللی آماده میشود. همینطور برای سرگرم کردن میهمانان، امکانات رفاهی خوبی هم در این هتل وجود داشته که شامل استخر، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و بولینگ می شود.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ایزمایلو دلتا مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل ایزمایلو دلتا مسکو

توریست ها و گردشگران تور مسکو با اقامت در این هتل، به بسیاری از جاذبه های تفریحی و گردشگری، به خصوص تاریخی دسترسی مستقیم و راحتی دارند. همانطور که در ابتدا گفته شد، پارک سرسبز و دیدنی ایزمایلوفسکی نیز بسیار نزدیک به هتل قرار دارد. شما پانزده دقیقه ای با استفاده از مترو به مرکز شهر برسید. ایستگاه مترو Partizanskaya‏ با 150 متر فاصله از هتل قرار داشته و فرودگاه های شرمتی و دومودد نیز در 55 کیلومتری از هتل قرار دارد.