هتل اکواتک ارمنستان : هتل سه ستاره آکواتک را میتوان یکی از بهترین هتل های شهر ایروان و همینطور یکی از کامل ترین مجموعه تفریحی آبی در این شهر دانست. سالانه توریست ها و گردشگران بسیاری از تور ارمنستان این هتل را برای اقامت خود در ایروان انتخاب می کنند. حتی اگر قصد اقامت در این هتل را هم نداشته باشید، بازهم وجود پارک آبی واتر ورد در این هتل، خواه نا خواه شما را به سمت خود جذب می کند. اما این نکته را به یاد داشته باشید، هزینه استفاده از پارک آبی برای اقامت کنندگان در این هتل رایگان است! این هتل سه ستاره خدمات بسیار پیشرفته و لوکسی برای میهمانان خود ارائه میدهد، مثل اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات خانه داری، خشکشویی و اتوشویی، خدمات برای افراد معلول، تخت برای نوزادان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... .

هتل اکواتک ارمنستان

اتاق های هتل اکواتک ارمنستان

هتل اکواتک ارمنستان به طور کلی 64 اتاق و سوئیت بزرگ، با تراس هایی به سمت پارک آبی دارند. از جمله امکاناتی که در این اتاق ها و سوئیت ها یکسان ارائه می شوند، میتوان به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی، خدمات شبانه روزی و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد.

اتاق های هتل اکواتک ارمنستان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل اکواتک ارمنستان

در رستورانها و کافه های این هتل سه ستاره، صبحانه ها به صورت بوفه سرو شده و همینطور برای دیگر وعده های غذایی این رستوران ها، انواع غذاهای ارمنی و بین المللی را برای میهمانان تور ارمنستان خود سرو می کنند. ولی در کنار رستوران ها و کافه های خوب این هتل، یک سری تفریحات فوق العاده مهیج وجود داشته مثل یک پارک آبی بسیار بزرگ که همانطور که گفته شد، هزینه استفاده از آن برای کسانی که در هتل اقامت دارند رایگان می باشد. این پارک آبی که واتر ورد نام داشته، انواع استخرها و سرسره های آبی بلند و هیجان انگیز دارد، همینطور در کنار این تفریحات آبی، ماساژ، حمام ترکی، حمام یونانی، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، سالن اسپا و ... هستند که باز هم به صورت رایگان به میهمانان ارائه شده تا اقامتی خاطره انگیز را برای توریست های تور ارمنستان رقم بزنند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل اکواتک ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل اکواتک ارمنستان

از این هتل سه ستاره در ایروان تنها پنج دقیقه تا شهر قدیمی و باغ گل ایروان فاصله است که به راحتی و با استفاده از ماشین در دسترس هستند.