هتل اسمیت باکو : هتل سه ستاره اسمیت باکو در سال 2010 افتتاح شده. خدمه و کارکنان این هتل سه ستاره برای میهمانان تور باکو خود خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش شبانه روزی، سالن آرایشی، کرایه اتومبیل، سرویس دهی 24 ساعته، آسانسور، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهند.

هتل اسمیت باکو

اتاق های هتل اسمیت باکو

هتل اسمیت باکو در مجموع پانزده اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های بیزنس
  • سوئیت ها

اتاق های این هتل سه ستاره خیلی ساده اما بسیار شیک دکور و طراحی شده اند. همینطور امکاناتی که داخل هر اتاق و سوئیت به صورت یکسان ارائه می شوند شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی، مینی بار، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... می باشند.

اتاق های هتل اسمیت باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اسمیت باکو

رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، اروپایی و آذربایجانی و ... را برای میهمانان تور باکو خود سرو می کند. صبحانه ها در این رستوران نیز به صورت روزانه و بوفه ای ارائه می شوند. در بار هتل اسمیت انواع نوشیدنی های گرم و سرد و ... را میتوانید داشته باشید.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اسمیت باکو

دسترسی های نزدیک به هتل اسمیت باکو

هتل اسمیت سه ستاره در مرکز شهر باکو قرار داشته و ایستگاه مترو گنجیلک یک کیلومتر و ایستگاه قطار مرکزی سه کیلومتر فاصله دارد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل میتوایند پیاده راه کنار دریا با پنج دقیقه و قصر حیدر غلی اوف با سه کیلومتر فاصله را نام برد. از فرودگاه بین المللی این شهر تا هتل اسمیت 25 کیلومتر راه است.