هتل ازبک استانبول : هتل چهار ستاره ازبک استانبول در قسمت تاریخی این شهر قرار داشته و دسترسی بسیار نزدیکی هم به سمت امین اونو دارد. کارکنان و خدمه این هتل به زبان های ترکی و بلغاری صحبت کرده و از خدماتی که برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهند، میتوان به پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، آسانسور، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، روزنامه رایگان در لابی، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

هتل ازبک استانبول

اتاق های هتل ازبک استانبول

هتل ازبک استانبول به طور کلی دارای 44 اتاق بوده که به دو دسته زیر تفکیک می شوند :

  • اتاق ‌های یک تخته
  • اتاق‌ های دو تخته

تمام اتاق های این هتل چهار ستاره بزرگ و تمیز بوده و دارای امکاناتی نظیر سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل ازبک استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ازبک استانبول

در رستوران این هتل، صبحانه ها روزانه به صورت بوفه ای برای میهمانان و توریست های تور استانبول سرو شده و منوی غذایی آن شامل غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و ... می باشند. در کافه لابی هتل ازبک نیز، نوشیدنی های مختلف محلی و ... سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ازبک استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل ازبک استانبول

از هتل ازبک چهار ستاره تا جاذبه ها گردشگری محبوب و معروفی مثل مسجد ایاصوفیه، قصر توپکاپی، مسجد بدروم، مسجد لاللی و ... فاصله بسیار کوتاه، نهایت ده دقیقه راه است. میدان تقسیم در فاصله شش کیلومتری و همینطور ایستگاه راه آهن نیز بسیار نزدیک به هتل ازبک استانبول قرار دارد. فرودگاه سبیها، پنجاه کیلومتر و فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله هجده کیلومتری از هتل ازبک می باشند.