هتل اتوپیا آلانیا : این هتل پنج ستاره فوق لوکس، در شهر تاریخی و خوش آب و هوای آلانیا قرار داشته و با 105 هزار متر مربع مساحت، یکی از بزرگ ترین هتل های آلانیا است. هتل اتوپیا آلانیا روی لبه صخره قرار داشته و به سمت دریای آبی مدیترانه چشم انداز پانورامایی خیره کننده دارد. هتل اتوپیا ساحل اختصاصی و همینطور پارک آبی بسیار بزرگی داشته و یکی از مراکز تفریحی آلانیا است که توریست ها و گردشگرن تور آلانیا به عنوان مرکز تفریحی از آن دیدن میکنند. این هتل پنج ستاره لوکس، خدمات بسیاری برای میهمانان و توریست های تور آلانیا داشته که این امکانات شامل اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، کرایه خودرو، سالن کنفرانس و مراسمات، خدمات پستی و فکس، آرایشگاه، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، خشکشویی، خدمات پزشکی، تاکسی سرویس و ... میباشد.

هتل اتوپیا آلانیا

اتاق های هتل اتوپیا آلانیا

هتل اتوپیا آلانیا 595 اتاق داشته که حدود 312 اتاق آن به اتاق سلطنتی، 189 اتاق استاندارد، پنج اتاق برای معلولین و 53 سوئیت اختصاص داده شده. بعضی از اتاق ها، تراس اختصاصی به همراه دید به دریای مدیترانه و باغ دارند. همینطور خدمات رسانی به تمام اتاق ها 24 ساعته بوده و هر مدل اتاق امتیازات ویژه ای دارد. امکاناتی که ویژه نبوده و بین تمام اتاق ها یکسان است مینی بار، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، مبلمان، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، میزمطالعه و ... میباشد. همینطور بعضی اتاق ها وان آبگرم دارند.

اتاق های هتل اتوپیا آلانیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اتوپیا آلانیا

در رستوران اصلی هتل اتوپیا آلانیا دوبار صبحانه سرو میشود، یکبار صبح و یکبار قبل از ظهر. همینطور ناهار و شام دیر سرو میشود. هتل اتوپیا چهار رستوران مونت، ایتالیایی، عثمانی و خورام ماهی داشته که به صورت شبانه روزی برای توریست ها و گردشگران تور آلانیا غذا و نوشیدنی سرو میکنند. این هتل بزرگ پنج ستاره، حدود 150 متر ساحل اختصاصی داشته و پانزده هزار مترمربع از خود را به پارک آبی اختصاص داده. علاوه بر این پارک آبی، هتل اتوپیا استخرهای روباز، حمام سنتی، بوفه و سالن بازی کودکان، آبگرم و اسپا، قلیان سرا، ماهی درمانی، خدمات عکاسی، مسیر پیاده روی در باغ، سالن ورزشی و سالن ماساژ دارد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اتوپیا آلانیا

دسترسی های نزدیک به هتل اتوپیا آلانیا

از مرکز شهر تا هتل اتوپیا آلانیا چهل دقیقه، تا آلانیا مارینا چهارده کیلومتر و تا فرودگاه قاضی پاشا 22 کیلومتر راه است. همینطور با اقامت در این هتل پنج ستاره، به جاذبه های گردشگری خوبی مثل داملاتاش، خیابان Keykubat Caddesi و بیشتر مراکز تجاری و تفریحی دسترسی خواهید داشت. فاصله هتل اتوپیا آلانیا تا فرودگاه بین المللی 155 کیلومتر است.