هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی : از بهترین های پنج ستاره بالی که موقعیت جغرافیایی خوبی نیز دارد میتوان به هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی اشاره کرد. این هتل فاصله پانصد متری تا مرکز خرید دیسکاوری و ساحل توبان داشته و فرودگاه در یک کیلومتری آن قرار دارد. خود هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی نیز در منطقه کارتیکا پلازا در ساحل معروف کوتا قرار دارد. از ویژگی های خوب هتل خدمات ترنسفر رایگان بوده که میتوان شما را به هرجایی از بالی که میخواهید بدون هیچ هزینه ببرد. از خدمات این هتل میتوان به پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، خدمات خشکشویی، کارکنان مجرب و آموزش دیده، ترنسفر فرودگاهی، اینترنت و پارکینگ رایگان و ... اشاره کرد.

هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی

اتاق های هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی

سرویس دهی به هر یک از اتاق ها سوئیت های هتل 24 ساعته است. هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی اتاق های استاندارد و معمولی، اتاق های vip و سوئیت ها ماه عسل را برای مهیمانان خود دارد. لوازم آرایشی و بهداشتی داخل اتاق ها به صورت رایگان برای قرار داده شده و هر اتاق دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی، تلوزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت رایگان، نوشیدنی های رایگان، مبلمان شیک و راحت، آینه، رخت آویز و خدمت نظافت روزانه  میباشد.

اتاق های هتل آنوایا بیچ ریزورت بالیپ

امکانات تفریحی و رستوران های هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی

رستوران های هتل انواع و اقسام غذاهای دریایی، آسیایی و بین المللی را بهترین سرآشپزهای شهر بالی برای توریست ها و گردشگران تور بالی سرو میکند. امکانات تفریحی آن نیز شش استخر در فضاهای باز و بسته بوده، همینطور مرکز آبگرم و اسپا، ماساژ مخصوص بالیایی، سال ورزشی، سالن یوگا، ساحل اختصاصی، زمین بازی مخصوص کودکان شما، سونا و جکوزی و تفریحات و سرگرمی های روزانه که بوسیله کارکنان هتل برنامه ریزی میشوند تا کل روز شما را سرگرم کند.