هتل آف باکو : این هتل در بهترین منطقه در باکو و نزدیک به دریای خزر قرار دارد. هتل آف باکو با 300 اتاق و سوئیت بهترین خدمات شبانه روزی را به میهمانان خود میدهد. همینطور اینترنت و پارکینگ در این هتل رایگان میباشد. هتل آف باکو دارای برق اضطراري، پله های اضطراري و سالن کنفرانس برای برگزاری کنفرانس ها و نشست ها دارد.

اتاق های هتل آف باکو

اتاق های این هتل بسیار لوکس و مدرن بوده و امکانات داخلی خوبی مثل تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، حمام مجهز، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون ماهواره دار و ... برای راحتی هر چه بیشتر توریست ها و مسافران تور باکو دارد.

اتاق های هتل آف باکو

امکانات تفریحی هتل آف باکو

برنامه های بسیاری در این هتل برای سرگرمی میهمانان و توریست های باکو مثل زمین تنیس و سالن بیلیارد و تنیس روی میز، برنامه های شب بی نظیر، استخر به همراه سرسره های آبی و چاله های فضایی و استخر مخصوص برای کودکان میشود. همینطور سالن ورزشی کامل و برنامه های شب و اجرای موسیقی های ایرانی زنده، سونا و جکوزی های بزرگ.

امکانات تفریحی هتل آف باکو

رستوران های هتل آف باکو

این هتل سه رستوران اصلی با غذاهای بین المللی دارد. دو رستوران دیگر این هتل کنار استخر و پارک ساحلی قرار داشته بهترین غذاهای این رستوران های این هتل را دارد. صبحانه های هتل آف باکو برای میهمانات رایگان میباشد.

رستوران های هتل آف باکو

آدرس هتل آف باکو

Novkhani Settlement, AZ0119 Novxanı, Azerbaijan