هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا : یکی از هتل های پنج ستاره همه چی تمام بزرگ در آنتالیا است که 45000 مترمربع مساحت داشته با فاصله صد متری از ساحل قرار دارد. هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا امکانات مدرن و بسیار پیشرفته ای برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا ارائه میدهد. این امکانات شامل کرایه اتومبیل، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ، سرویس دهی به معلولین، نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و همایشات، سالن آرایشی، اینترنت وایرلس رایگان و همینطور انواع سرگرمی ها و تفریحات میباشد.

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

اتاق های هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

اتاق های این هتل پنج ستاره بسیار مدرن و شیک بوده و مجهز به بالکن اختصاصی هستند. تمام اتاق ها به صورت روزانه نظافت شده و دارای سرویس دهی شبانه روزی هستند. از جمله امکانات یکسان بین اتاق ها میتوان به مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی، صندوق امانات، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، میزمطالعه و اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد.

اتاق های هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

رستوران های این هتل از هرجای دنیا که بخواهید برای شما غذا و نوشیدنی سرو میکند. منوی غذایی این رستوران های شامل غذاهای ایتالیایی، دریایی، ترکی، ژاپنی، مکزیکی و ... میباشد. انواع تفریحات و سرگرمی های مناسب برای توریست ها و گردشگران تور انتالیا دارد مثل سالن بولینگ، فوتبال دستی، انواع بازی های ویدویی، شهرباز مخصوص کودکان، چرخ و فلک، اتاق بازی کودکان، شطرنج، بیلیارد، باغ و همینطور انواع ورزش های مثل، اتاق بخار، سونا و جکوزی، استخر روباز، حمام ترکی، ماساژ اختصاصی و حرفه ای و ... میباشد تا میهمانان در طول اقامت راضی و راحت باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا نزدیک ترین هتل به فرودگاه بین المللی آنتالیا با فاصله نه مایلی است. همینطور مراکز تجاری خوب این شهر مثل مرکز خرید مپرمیوم و مرکز خرید تراسیتی و پارک دودن با فاصله های به ترتیب یک کیلومتر و پانزده کیلومتر دسترسی داشته باشید.