هتل qua استانبول : هتل پنج ستاره کوا در منطقه بگچیلار استانبول قرار داشته و یکی از لوکس ترین هتل های منطقه است. این هتل پنج ستاره امکانات و خدمات بسیار خوبی برای میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه میدهد نظیر سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، میز تور، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی و صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، حمل چمدان ها، خدمات برای افراد معلول، آسانسور، ممنوعیت ورود حیوانات خانگی، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... .  

هتل qua استانبول

اتاق های هتل qua استانبول

هتل qua استانبول، به طور کلی دارای 157 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد سینگل
  • اتاق های استاندارد دابل
  • اتاق های دولوکس سینگل
  • اتاق های دولوکس دابل
  • اتاق های استاندارد تریپل
  • سوئیت های کوچک

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل نشیمن بزرگ داشته و از امکاناتی که همه اتاق ها و سوئیت های هتل پنج ستاره کوا برای توریست ها و میهمانان تور استانبول دارند میتوان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، تلفن، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل qua استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل qua استانبول

این هتل یک زمین بازی مخصوص برای کودکان داشته و از تفریحات آن برای افراد بزرگسال میتوان به مرکز آبگرم، سونا و جکوزی، سولاریوم، سونا بخار، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، ماساژ، حمام ترکی، اسپا و ... اشاره کرد. رستوران هتل کوا پنج ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و ترکی را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول، به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل qua استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل qua استانبول

هتل کوا پنج ستاره از ایستگاه اتوبوس هفتصد متر، از میدان تکسیم نیم ساعت و از فرودگاه بین المللی آتاتورک نه کیلومتر فاصله دارد. جاذبه های گردشگری بسیار خوبی نزدیک به این هتل پنج ستاره قرار دارند مثل کاخ دلماباغچه، مسجد سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه، پارک ییلدیز و تنگه بسفر و ... . میدان تکسیم و خیابان استقلال یک ساعت با هتل کوا فاصله دارند.