هتل double tree hilton استانبول : هتل پنج ستاره دابل تری هیلتون، در منطقه بیوگلو پیاله پاشا قرار داشته و به صورت شبانه روزی پاسخگو تمام نیازها و احتیاجات میهمانان و توریست های تور استانبول می باشد. نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه، نگهداری و حمل چمدان ها، سالن آرایشی، گل فروشی، صرافی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، آسانسور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... از خدمات هتل double tree hilton استانبول برای توریست ها و گردشگران تور استانبول هستند.

هتل double tree hilton استانبول

اتاق های هتل double tree hilton استانبول

هتل double tree hilton استانبول، در مجموع 203 اتاق و سوئیت بسیار شیک و مدرن دارد. به سوئیت های این هتل فضای بزرگتری اختصاص داده شده و همینطور دارای کاناپه های تختخواب شو هستند. علاوه بر امتیازات و امکانات ویژه هر اتاق و سوئیت، از جمله امکانات یکسان هر کدام از آن ها را میتوان به مینی بار، گهواره رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، صندلی پایه بلند، خدمات اتاق، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل double tree hilton استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل double tree hilton استانبول

میهمانان و توریست های تور استانبول با اقامت خود در این هتل میتوانند از انواع امکانات رفاهی مثل سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، استخر، سونا و جکوزی و ... استفاده کنند. ایتریوم و مونته از رستوران های این هتل پنج ستاره هستند. رستوران ایتریوم انواع غذاهای بین المللی و رستوران مونته غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان خود آماده می کند. صبحانه ها نیز به صورت سلف سرویس، هر روز صبح ارائه می شوند. برای صرف نوشیدنی نیز، هتل double tree hilton استانبول کافه بار داشته و انواع و اقسام نوشیدنی ها را برای میهمانان خود آماده می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل double tree hilton استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل double tree hilton استانبول

این هتل پنج ستاره در منطقه بی اوغلو قرار داشته و نزدیک ترین دسترسی ها را به مراکز تجاری شهر دارد. میدان تکسیم، خیابان استقلال و منطقه نیشان تاشی نیز در فاصله سه کیلومتری از هتل استانبول قرار دارند. بیمارستان های آجی بادم و مموریال شیشلی، به ترتیب با فاصله های دو و شش کیلومتر از هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز در فاصله هجده کیلومتری هتل می باشد.