نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 : نمایشگاه ها، رویدادهای بسیار بزرگ هستند که گاه به صورت جهانی ساماندهی شده اند و بوسیله دولت ها تسهیل می شوند تا برای برای اشتراک گذاری نوآوری، پیشرفت، توسعه همکاری ها و آموزش عموم مفید باشند. از برگزاری اولین نمایشگاه بزرگ در دنیا که سال 1851 در لندن برگزار شد، نمایشگاه به یک مورد مهم و الهام بخش مردم دنیا تبدیل شده است. امروزه بسیاری از کشورهای همسایه ما مثل آذربایجان، امارات و ترکیه نمایشگاه های مختلف بسیاری برگزار می کنند. استانبول نیز با نزدیک شدن به فصل بهار و ماه آپریل برگزار کننده بسیاری از نمایشگاه های معروف و محبوب دنیاست که لست تورز در ادامه قصد دارد معروف نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 را برای شما معرفی کند. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند زمان سفر خود را طوری برنامه ریزی کنند که به این نمایشگاه ها به موقع برسند. 

نمایشگاه صنایع دریایی استانبول

در ویاپورت مارینا استانبول، یکی از مهمترین نمایشگاه های شهر برگزار می شود. این نمایشگاه که در زمینه صنایع دریایی می باشد بین دوم تا پنجم آپریل یعنی سیزدهم تا شانزدهم فروردین برگزار شده و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس صنایع دریایی و فضایی خواهد بود. بسیاری از بزرگان صنعت کشتی سازی و شرکت های تابعه بین المللی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. نمایشگاه صنایع دریایی قوی ترین مجموعه برای بازاریابی در این زمینه می باشد. منطقه اوزلا مهم ترین منطقه کشتی سازی با ظرفیت بسیار بالا هم در قاره آسیا، هم اروپا و هم در جنوب استانبول است. 

نمایشگاه صنایع دریایی استانبول

نمایشگاه مد کفش استانبول

این نمایشگاه استانبول در زمینه مد و کفش، از تاریخ سوم تا ششم ماه آپریل سال 2019، یعنی چهاردهم تا هفدهم فرودین در محله یشیلکوی برگزار می شود. نمایشگاه مد و کفش یکی از قدیمیترین، مهم ترین و بهترین نمایشگاه های استانبول بوده که به هیچ عنوان نباید آن را از دست دارد. نمایشگاهی که امسال برگزار می شود، 61امین نمایشگاه بین المللی کفش و پاپوش، بزرگترین نمایشگاه کشور ترکیه و دومین نمایشگاه بزرگ این صنعت در دنیاست.سال قبل بیشتر از چهارصد شرکت کننده با بیشتر از هزاران هزار برند از کفش در این نمایشگاه شرکت کرده بودند. توریست ها و گردشگران در این نمایشگاه میتوانند بروزترین محصولات کلاسیک و مد روز از کفش های زنانه، مردانه، کودکانه، چکمه ها، دمپایی ها و ... پیدا کنند. 

نمایشگاه مد کفش استانبول

نمایشگاه اتومکانیک استانبول

یکی دیگر از نمایشگاه های استانبول که در ماه آپریل بین روزهای چهارم تا هفتم، معادل پانزدهم تا هجدهم فروردین برگزار می شود، نمایشگاه اتومکانیک است. این نمایشگاه در محل نمایشگاه تویاپ برگزار شده و هر سال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول را به سمت خود جذب می کند. این نمایشگاه در زمینه صنعت خودرو، یکی از موفق ترین ها در فرانکفورت بوده و امروزه در استانبول برای کسب و کار کشورهای جهان سوم برگزار می شود. نمایشگاه اتومکانیک استانبول همه زنجیره فرایند خودرو بعد از فروش تا دفع و بازیافت زباله را به توریست ها و بازدیدکنندگان نشان میدهد. نمایشگاه اتومکانیک یکی از بزرگ ترین نمایشگاه ها در زمینه سیستم ها، شستشو، آی تی، قطعات، بدنه و رنگ و ... می باشد. این نمایشگاه هر سال 46000 هزار بازدیدکننده دارد. 

نمایشگاه اتومکانیک استانبول

نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول

نمایشگاه انرژی خورشیدی بین روزهای چهارم تا ششم آپریل سال 2019 معادل پانزدهم تا هفدهم فرودین در قسمت مرکزی یشیلکوی استانبول برگزار خواهد شد. این نمایشگاه همانطور که اسمش پیداست، مربوط به انرژی خورشیدی و فناوری های وابسته به آن می باشد. این نمایشگاه دوازدهم نمایشگاه بین المللی در این زمینه بوده و یکی از مهم ترین و جذاب ترین نمایشگاه های شهر استانبول در ماه آپریل 2019 است. نمایشگاه انرژی خورشیدی یک پلتفرم تجاری بوده که در آن تلاش به نشان دادن و ارائه آخرین تکنولوژی های دنیا در زمینه انرژی خورشیدی و محصولات جدید تولید شده در کشور ترکیه می باشد.

نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول

نمایشگاه اینترکلین استانبول

این نمایشگاه استانبول نیز بین دهم تا دوازدهم آپریل یعنی 21 تا 23 فروردین سال 98، در مکان استانبول کانگرس سنتر برگزار می شود. نمایشگاه اینترکلین یک مجموعه کامل درباره تجهیزات شوینده است. اگر به عنوان یک بازدیدکننده از تور ارزان استانبول و یا غرفه دار از این نمایشگاه دیدن کنید، برای عضو شدن در صنعت حرفه ای تمیز کردن هیجان زده خواهید شد. از جمله محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی می شوند میتوان به مواد شیمیایی، پودرها، شوینده ها و از این قبیل اشاره کرد. همینطور لوازم دیگری که مربوط به تمیزکننده پنجره های بیرونی برج ها، کنترل حشرات، کارواش، تجهیزات خشکشویی و ... می باشند نیز در این نمایشگاه استانبول معرفی می شوند. نمایشگاه اینترکلین سال 2017 توانست موفق بسیار بزرگی بدست آورد. با اینکه دومین دوره برگزاری از این نمایشگاه امسال می باشد اما از همین حالا توانسته بیشتر از دو هزار بازدیدکننده را به سمت خود جذب کند که حدود 27% از آن ها بین المللی هستند. 

نمایشگاه اینترکلین استانبول