09354294946

تماس در ساعت اداری

لست تورز سایتی برای معرفی تورهای لحظه آخری مسافرتی و ارزان است و هیچگونه خرید و فروشی برای تور مسافرتی و بلیط پرواز ندارد

موثرترین روش های لینک سازی برای سال 2023

بنابراین، ابتدا سعی می کنیم تا قبل از شروع روش های لینک سازی، ماهیت لینک بیلدینگ را درک کنیم. همانطور که Moz بیان می‌کند، « لینک‌سازی فرآیندی است که از وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت خودتان پیوند می‌دهید. یک هایپرلینک با هدف کمک به کاربران در جهت یابی بین صفحات وب انجام می شود.

بر کسی پوشیده نیست که به لطف همه‌گیری جهانی، کسب‌وکارها تمرکز خود را بر حضور در وب بازمی‌گردانند. با این کار، چشم انداز پیوند بیلدینگ  برای سئو سایت نیز در حال تغییر است و زمان آن رسیده است که اهمیت آن تشخیص داده شود.

در این پست، من به شما نگاهی عمیق می‌دهم که چرا این روش‌های لینک‌سازی مؤثر هستند و چگونه باید با موفقیت ارائه شوند. در پایان این وبلاگ، شما درک روشنی از بهترین روش‌های لینک‌سازی که می‌توانید برای هدایت استراتژی سئو خود در سال 2023 به کار بگیرید، خواهید داشت.

بسیاری از این تکنیک‌های لینک‌سازی مقیاس‌پذیر هستند و در صورت استفاده مناسب، می‌توانند ترافیک ارگانیک و افتخاری را برای وب‌سایت‌تان به ارمغان بیاورند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های لینک‌سازی که شیوه‌های سئوی امروزی را هدایت می‌کنند، ادامه دهید .

روش های لینک سازی برتر سال 2023

متخصصان سئو و وب مسترها هرگز فرصت استفاده از موثرترین روش های لینک سازی را از دست نمی دهند. آنها در بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو سنگ تمام نمی گذارند و به گوگل اطمینان می دهند که "هی، سایت من منبعی با کیفیت است که ارزش استناد دارد."

اکنون، روش‌های پیوند بیلدینگ به سرعت در حال تغییر هستند که روش‌های اثبات‌شده سال گذشته ممکن است این بار به همان سطح عملکرد نزدیک نشوند. بنابراین، ساخت لینک‌های با کیفیت حتی مهم‌تر می‌شود زیرا میلیون‌ها وبلاگ هر روز برای کسب رتبه برتر رقابت می‌کنند.

در حالی که اکثر پاسخ دهندگان نظرسنجی از تمام تکنیک های موثر ایجاد لینک استفاده می کنند، فشار بازار و ترجیحات مشتری در فرآیند تصمیم گیری آنها نقش دارد. آنها مطمئن می شوند که پیوندهایی ایجاد نمی کنند که تمایل به تحریک الگوها دارند.

تیم moz یک نظرسنجی انجام داد و نمودار زیر تمام روش‌های ایجاد پیوند را نشان می‌دهد که توسط پاسخ‌دهندگان برای انجام کار استفاده شده است:

1. ایجاد محتوا و گسترش

ایجاد محتوا و گسترش آن هنوز هم بهترین و ترجیح داده شده ترین تکنیک لینک سازی است که توسط متخصصان سئو استفاده می شود. بیش از 82 درصد از کل پاسخ دهندگان در نظرسنجی تأیید کردند که از ایجاد محتوا و اطلاع رسانی به عنوان روشی برای ایجاد پیوندهای با کیفیت استفاده می کنند.

به همان اندازه که به نظر آسان می رسد، ارتباط با وبلاگ نویسان برتر و واداشتن آنها به لینک دادن به سایت شما می تواند بسیار ترسناک باشد. اگر محتوای شما از کیفیت بالایی برخوردار است و با مخاطبان وبلاگ نویس هدف شما مرتبط است، به احتمال زیاد مورد قدردانی آنها قرار خواهید گرفت و می توانید مطمئن باشید که آنها می روند و از سایت خود به سایت شما لینک می دهند.

یک استراتژی جامع توسعه وبلاگ نویس با شناسایی جایگاه شما شروع می شود، پس از آن ایجاد محتوا، یافتن و همکاری با وبلاگ نویسان برتر مرتبط و در نهایت اندازه گیری نتایج است. خدمات گسترده ای برای وبلاگ نویسان وجود دارد که به شما امکان می دهد در مورد عناوین پست وبلاگ تحقیق کنید، عملکرد محتوا را اندازه گیری کنید، و مهمتر از همه، وبلاگ نویسان و محتوای برتر را در یک جایگاه خاص پیدا کنید.

BuzzSumo یکی از آن ابزارهای کمیاب است که تقریباً می توانید تمام کارهایی را که در بالا ذکر شد انجام دهید. برای شناسایی وبلاگ نویسان برتر، می توانید از گزینه Find Top Influencers BuzzSumo استفاده کنید . مهم نیست که نویسنده هستید یا یوتیوبر یا توییتر، BuzzSumo به شما کمک می کند تا تأثیرگذاران برتر در این دسته ها را پیدا کنید.کلمه کلیدی مورد نظر را تایپ کرده و دکمه جستجو را فشار دهید.

فناوری نویسندگان برتر در سال گذشته

وبلاگ نویسان مرتبطی را که فکر می کنید قابل دسترس ترین هستند پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید.

نکته: لیست کارهای خود را قبل از شروع فعالیت خود تنظیم کنید. این فهرست باید شامل ویرایشگر محتوایی باشد که قرار است از آن استفاده کنید، انتظارات و دستورالعمل‌های وبلاگ نویس بر اساس انتخاب برتر شما، و موارد دیگر و به دنبال آن گسترش وبلاگ‌نویس. فراموش نکنید، همیشه جایی برای مذاکره وجود دارد.

2. پست های مهمان

طبق نظرسنجی، ارسال مهمان در رتبه دوم روش های لینک سازی برتر قرار دارد. نزدیک به 75٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که ارسال مهمان می تواند به شما در تلاش های ایجاد لینک کمک کند.یکی از بزرگترین چالش ها در ساخت لینک این است که به شخصی که به سایت شما لینک می دهد اطمینان دهید که ارزشی را برای Hk به ارمغان می آورید. پیوند دادن آنها به سایت شما ممکن است یک کار دلهره آور باشد، اما اگر به درستی انجام شود، می تواند برای وب سایت شما معجزه کند.

به این سادگی نیست که «سلام! من مطالب عالی دارم آیا شما علاقه مند به ارسال در سایت خود هستید؟"

در عوض، اینگونه به آنها نزدیک شوید: «سلام، من محتوای وب‌سایت شما را بررسی کردم و گمان می‌کنم محتوای شما برای این مخاطبان در نظر گرفته شده است. ما هم برای این مخاطب محتوا می نویسیم. لطفاً این نمونه های وبلاگی را که در سایت خود داریم بررسی کنید. همچنین، اینها ایده های موضوعی ما برای نوشتن برای شما هستند. اگر علاقه دارید، لطفا برگردید. با تشکر!"

همیشه توصیه می‌شود که پست مهمان خود را برای سایت‌های معتبر با یک پیام ارتباطی خاص شروع کنید.

نکته حرفه ای: برای پیدا کردن بهترین سایت های پست مهمان در جایگاه خود، از عبارت جستجوی زیر در مرورگر خود استفاده کنید.

<niche> inurl:guest

به عنوان مثال. tech inurl: guest

با انجام این کار، صفحه جستجو بهترین سایت های وبلاگ نویسی مهمان را برای آن جایگاه خاص نمایش می دهد.

3. ساختمان لینک شکسته

قرار گرفتن در رتبه سوم در لیست روش های برتر لینک بیلدینگ، لینک سازی شکسته است. بر اساس نظرسنجی، 47.6 درصد از پاسخ دهندگان از این روش استفاده می کنند.

این کار به این صورت است: شما پیوندهای شکسته را در یک صفحه پیدا می‌کنید، محتوای آن را بررسی می‌کنید، همان محتوا را در سایت خود ایجاد می‌کنید و با آن پیوند شکسته به سایت دسترسی پیدا می‌کنید و از آن‌ها درخواست می‌کنید محتوای شما را به جای آن پست کنند.

Ahrefs بیلدینگ لینک شکسته را اینگونه توضیح می‌دهد: «لینک‌سازی شکسته تاکتیکی است که به موجب آن یک پیوند شکسته (یعنی مرده) را پیدا می‌کنید، محتوای مرده را دوباره ایجاد می‌کنید، سپس به هر کسی که به منبع مرده پیوند می‌دهد می‌گویید که در عوض به محتوای بازسازی‌شده شما پیوند دهد.

همه با این ایده موافق نیستند زیرا این یک انتخاب زمان بر است. کل فرآیند خسته کننده به نظر می رسد. با یافتن پیوندهای مرده شروع کنید، سپس محتوای جدید ایجاد کنید، و سپس برای پیوند دادن به سایت دسترسی پیدا کنید. اما اگر فرآیند خود را به درستی انجام دهید، هنوز هم یک تکنیک لینک‌سازی مقیاس‌پذیر است.

روند ایجاد لینک شکسته در سایت خود را به این صورت انجام می دهم:

پیوندهای مرده را در سایت های برتر در جایگاه من در breaklinkcheker.com شناسایی کنید

توجه: لینک خراب ممکن است به شما مربوط باشد یا نباشد. شما باید تمام تلاش خود را برای یافتن پیوندهای شکسته مربوطه که در آنها پست های وبلاگ وجود ندارد انجام دهید.

محتوایی مشابه لینک شکسته در سایت من ایجاد کنید.

با استناد به منبع فعلی، پیش نویس ایمیلی برای اطلاع رسانی به سایتی که می خواهم وبلاگم به آن پیوند داده شود، بنویسید.ممکن است همیشه کارساز نباشد، اما اگر بتوانید با این استراتژی 5 تا 10 درصد تبدیل‌ها را کاهش دهید، می‌توانید به خودتان ضربه بزنید.

سایر روش های قدرتمند لینک سازی

در حالی که ایجاد محتوا و اطلاع رسانی، ارسال مهمان و ایجاد لینک شکسته از بهترین تکنیک‌های متخصصان سئو برای ایجاد لینک‌های با کیفیت هستند، روش‌های دیگری مانند فهرست راهنماها، نشانک‌گذاری انجمن، لینک‌های پولی، روابط عمومی دیجیتال و پیوندها از طریق نظرات وبلاگ نیز موتور جستجو باقی می‌مانند. مورد علاقه کارشناسان

این نمودار به وضوح روند روش‌های پیوند بیلدینگ مورد استفاده متخصصان در سراسر جهان را نشان می‌دهد. در کمال تعجب، 12.1 درصد از پاسخ دهندگان، روش‌های ایجاد لینک دیگری مانند فهرست‌های تجاری، محتوای آسمان‌خراش، جمع‌آوری لینک، نظرات انجمن، PBN، دسترسی سرد و سایر روش‌ها را به اشتراک گذاشتند.

خلاصه

طبق آخرین نظرسنجی که می توانید از آنها استفاده کنید، اینها بهترین روش های لینک سازی هستند. در حالی که ممکن است قبلاً از تعدادی از این تکنیک ها استفاده می کنید، باید روش هایی را که باید برای برآورده کردن الزامات ساخت لینک خود برای بهترین نتایج اتخاذ کنید، بکار ببرید.

رپورتاژ:

یکی دیگر از روش های ساخت لینک رپورتاژ پولی است -این امر تخصصی است لطفا برای مشاوره سئو این قسمت با ما تماس بگیرید

منبع: خبر مارکت

4
4

نظرات

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده

نظر خود را ثبت کنید

Captcha Refresh
 
تصویر بالا را وارد نمایید: