افراد زیادی در تلاش هستند تا برای ادامه ی زندگی به کشوری با شرایط عالی مهاجرت نمایند. به ویژه افرادی که دارای شغل مهمی مانند پزشکی هستند ، می توانند راحت تر مهاجرت کاری داشته باشند زیرا پزشکی شغلی پر متقاضی است و کشور های زیادی به نیروی پزشکی بخصوص پزشکان متخصص نیاز دارند و از این رو شرایط برای مهاجرت پزشکان تا حدودی ساده تر است. یکی از کشور هایی که نیاز شدید به جذب نیروی پزشک دارد ، کشور انگلستان است. با توجه به آمار موجود ، انگلستان به نیروی پزشک در انواع تخصص ها نیاز دارد و به همین دلیل افراد خارجی در کشور انگلستان می توانند بسیار راحت به کار بپردازند. البته برای مهاجرت پزشکان به انگلستان ، نیاز به مدارک ، شرکت در آزمون و دریافت مجوز کار می باشد. انگلستان از نظر سیاسی، کشور قدرتمندی است و از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می کنند به همین دلیل شرایط برای مهاجرین بسیار عالی می باشد.

موسسۀ بین المللی راد از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز امور مهاجرتی است. اگر شما هم قصد مهاجرت به انگلستان یا سایر کشور ها را دارید ، می توانید با مشاوران ما در این مجموعه در ارتباط باشید تا هر آنچه که برای مهاجرت مورد نیاز است را بسیار ساده تر فراهم نمایید.

مهاجرت پزشکان به انگلستان

شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان

مهاجرت پزشکان به انگلستان هم برای دکتر عمومی وهم پزشک متخصص انجام می شود. در قدم اول باید مجوز فعالیت در شورای پزشکی عمومی یا GMC (General Medical Council) اخذ شود. آن دسته از پزشکانی که در خارج از انگستان مدرک خود را دریافت کرده اند باید با دریافت تاییدیه می توانند به صورت کارآموز شروع به فعالیت نموده و سپس به عنوان پزشک به کار بپردازند. برای مهاجرت پزشکان به انگلستان باید شرایط لازم را داشته باشید و سپس اقدام به ثبت نام و اخذ مجوز پزشکی نمایید. برای دریافت مجوز پزشکی موارد زیر بسیار مهم می باشد:

  • ملیت متقاضی
  • گذراندن دوره ارشد یا دوره کارآموزی پس از اتمام لیسانس پزشکی
  • موقعیت شغلی درخواستی پزشک در انگلستان
  • کشوری که مدرک دانشگاهی پزشکی دریافت شده

شرایط کار پزشکان در انگلیس

پزشکان در انگلستان دارای رتبه ی بسیار بالایی هستند. در کشور انگلستان درامد پزشکی بسیار مناسب است و جزء درآمد های بالا به حساب می آید. البته میزان درآمد پزشکان بر اساس تخصص آن ها مختلف است. پزشکان در انگلیس در سیستم بهداشت و درمان انگلستان که به NHS معروف است فعالیت می کنند. این سیستم درمانی ، رایگان است و بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک های انگلیس تحت نظر این سیستم به فعالیت می پردازند.  

 مهاجرت پزشکان متخصص به انگلستان 

پزشکان متخصص که می خواهند در کشور انگلستان به فعالیت بپردازند، می توانند علاوه بر این که مدرک عمومی خود را به تایید رساندند، مدرک تخصص خود را نیز به تایید برسانند که برای تایید مدارک تخصصی نیاز است که گذراندن آزمون های خاص برای هر رشته می باشد. امتحان MRCP  برای تایید تخصص پزشکان برگزار می شود. این آزمون سه بخش را شامل می شود که هر یک از این بخش ها بسیار مهم هستند. بخش های اول و دوم تئوری می باشند و بخش سوم شامل بخش ارزیابی مهارت های بالینی می باشد. بنابراین دو بخش اول مرتبط با تایید علمی است و بخش نهایی علمی ومدیریتی را شامل می شود. شرکت در آزمون های MRCP شامل هزینه می شود. در صورتی که می خواهید معادل سازی مدرک پزشکی را انجام دهید این نکته را باید بگوییم که برای تایید مدرک محدودیت سنی ندارد و پزشکان می توانند مدارک خود را بدون محدودیت سن به تایید برسانند.

مهاجرت پزشکان به انگلستان

مهاجرت پزشکان به انگلستان یکی از گزینه های خوب برای پزشکان است که می خواهند از شرایط کاری خوبی برخوردار شوند. همان طور که می دانیم کشور انگلستان از کشور های قدرتمند از نظر سیاسی و اقتصادی است و شرایط زندگی برای اتباع خارجی در این کشور بسیار آسان است زیرا سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا به انگلیس مهاجرت می کنند بنابراین در این کشور افراد  با فرهنگ های مختلف زندگی می کنند و شرایط برای زندگی راحت می باشد. درامد بالای پزشکان از مزایای دیگر مهاجرت پزشکان به انگلستان می باشد و همین موجب شده پزشکان زیادی به فکر مهاجرت به انگلستان باشند تا بتوانند از درامد خوبی برخوردار شوند. شرایط هر یک از پزشکان مختلف است و اگر پزشکان بتوانند امتحانات مربوط ه را به خوبی بگذرانند و معادلسازی مدرک را انجام دهند ، ریسک ویزا بسیار کمتر خواهد بود. پزشکانی که در ایران تحصیل کرده اند از سطح علمی بالایی برخوردارند بنابراین معمولا می توانند از پس امتحانات PLAB به راحتی بربیایند .

مشاورین ما در موسسه بین المللی راد در خدمت شما هستند تا اطلاعات  لازم را درباره ی مهاجرت پزشکان به انگلستان به شما ارائه کنند. به سایت این مجموعه مراجعه نموده و با همکاران ما تماس بگیرید.

 شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان

انگستان از کشور های اروپایی مهمی است که از جمله کشور های پیشرفته و صنعتی می باشد. بنابراین از سراسر دنیا برای کار، تحصیل  ، دریافت اقامت دائم و... به این کشور مهاجرت می نمایند. پزشکان و زیر شاخه های پزشکی در بسیاری از کشور های جهان دارای موقعیت و جایگاه بسیار خوبی هستند. همچنین پزشکان از درامد بالایی برخوردارند که بر اساس تخصص آن ها این درامد متفاوت از هم است. پزشکانی که قصد مهاجرت پزشکان به انگلستان را دارند باید ابتدا در آزمون های مورد نیاز شرکت کنند و مدارک خود را معادل سازی نمایند تا بتوانند ویزا دریافت کرده و در این کشور به کار بپردازند. انگلستان از کشور هایی است که ویزای معادل سازی برای پزشکان به صورت مستقیم ندارد و در صورتی که پزشکان قصد مهاجرت به این کشور را دارند معمولا باید از طریق تحصیلی اقدام نمایند و یا از راه سرمایه گذاری می توانند برای دریافت ویزا اقدام کنند تا بتوانند به این کشور ورود پیدا کنند. به طور کلی ارزشیابی مدرک پزشکی ایران در انگلستان و حقوق پزشکان قابل توجه است.

مهاجرت پزشک عمومی به انگلستان

انگلستان کشوری است که امروزه بسیار مورد توجه پزشکان قرار گرفته است. نزدیکی کشور انگلیس به ایران یکی از مزیت های تحصیل و کار در این کشور می باشد و موقعیت بسیار خوبی را برای افرادی که در تردد هستند فراهم نموده است. بنابارین این کشور در مقایسه با امریکا و استرالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی نسبت به ایران قرار گرفته است که این مورد از موارد مهم برای مهاجرین است تا بتوانند در زمان های لازم به راحتی به ایران برگردند. زبان رسمی انگلیسی از مزیت های ویژه ای است که موجب شده افراد زیادی تمایل به زندگی و کار در این کشور داشته باشند. انگلستان شرایط بسیار خوبی را برای پزشکان فراهم نموده است و پزشکان می توانند از شرایط خوب کاری و حقوق برخوردار شوند.

دولت انگلیس از پزشکان عمومی و متخصص بسیار استقبال می کند و شرایط خوبی را برای آن ها فراهم می کند. انگلستان همانند سایر کشور ها به برخی از تخصص ها نیاز بیشتری دارد. برخی از موقعیت های شغلی بیشتر مورد نیاز انگلستان است که عبارتند از دکتر و متخصص اطفال، پزشک و متخصص سالمندان، روانشناس کودکان، متخصص داخلی، چشم پزشک و …. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مهاجرت پزشکان به انگلستان و شرایط لازم برای مهاجرت کاری ، تحصیلی و... با مشاورین ما در موسسۀ بین المللی راد تماس حاصل فرمایید.

http://radvisa.com/