مهاجرت تحصیلی

کشور کانادا تعداد بالایی از دانشگاه های معتبر جهان را در خود جای داده است و به همین دلیل هم به یکی از مقصد های اصلی دانشجویان ایرانی برای تحصیل تبدیل شده است. سیستم آموزشی این کشور در مقایسه با بیشتر کشورهای اروپایی، جایگاه بهتری را دارد. سطح بالای رفاه، نرخ پایین بیکاری، اجازه اقامت دائم پس از اتمام تحصیل، امکان مهاجرت با خانواده و... از مهمترین دلایلی هستند که مهاجرت تحصیلی به کانادا را افزایش داده­اند.

 در صورتی که شما هم علاقه مند به تحصیل در کانادا هستید و قصد مهاجرت به این کشور را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا را بررسی کنیم. البته به منظور کسب اطلاعات بیشتری و بررسی تخصصی شرایط مهاجرتی و میزان شانس خود، میتوانید با مشاورین و وکلای موسسه مهاجرتی یونیکن تماس حاصل فرمایید.

شرایط لازم برای مهاجرت تحصیلی به کانادا

با توجه به اینکه کشور کانادا بهترین دانشگاه های جهان را دارد و هر ساله میزبان صدها هزار دانشجو بین المللی از سراسر جهان است، شاید شما هم قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشید. اولین قدم برای مهاجرت تحصیلی به کانادا بررسی شرایط مهاجرتی به این کشور و تامین آن ها خواهد بود.

برای مشاهده شرایط مهاجرت هنرمندان به کانادا کلیک کنید.

برای مثال بیشتر کلاس های درس دانشگاه های کانادا به زبان انگلیسی و برخی از آن ها هم به زبان فرانسه هستند. البته مدرک زبان تنها یکی از شرایط ضروری برای مهاجرت تحصیلی به کانادا میباشد. مهمترین شروط لازم برای اخذ پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی این کشور موارد زیر هستند:

  • شرط معدل برای دانشگاه و مقطع تحصیلی (به ترتیب برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، معدل شما باید حداقل 15، 14.5 و 16 باشد.)
  • مدرک آیلتس و حداقل نمره 6 برای مقطع کارشناسی و 6.5 برای مقطع کارشناسی ارشد
  • رزومه تحصیلی و ریزنمرات تمامی مقاطع تحصیلی
  • گواهینامه مرتبط با رشته
  • انگیزه نامه تحصیلی یا SOP
  • مدارک مربوط به تمکن مالی
  • اسکن مدارک هویتی
  • اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا

مراحل مهاجرت

مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا

در صورتی که شرایط لازم برای مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا را داشته باشید، میتوانید برای مهاجرت تحصیلی به کانادا اقدام کنید. البته پیشنهاد میکنیم که از یک وکیل یا مشاور خبره برای بررسی مدارک خود یاری بگیرید؛ زیرا جزئی ترین نقص یا خطا در ارائه مدارک میتواند منجر به ریجکت شدن داوطلب شود.

برای اطلاع از شرایط مهاجرت نخبگان به آمریکا کلیک کنید.

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  1. پیدا کردن دانشگاه مناسب با توجه به رشته و سوابق تحصیلی خود و درخواست برای پذیرش از آن دانشگاه (برخی از دانشگاه ها شرایط ویژه ای را برای دانشجویان مشخص میکنند که با بررسی دقیق سایت و اطلاعیه های مربوطه میتوان از آن ها اطلاع یافت)
  2. تکمیل مدارک تحصیلی، هویتی، ریزنمرات، توصیه نامه ها، انگیزه نامه، رزومه و... و ارائه آن ها به دانشگاه مورد نظر برای اخذ پذیرش
  3. اقدام برای دریافت ویزا تحصیلی کانادا و ارائه مدارک لازم به اداره مهاجرتی کشور کانادا
  4. مراجعه به یک مرکز VAC و انگشت نگاری و ارائه اطلاعات بیومتریک خود
  5. صدور مجوز مهاجرت تحصیلی به کانادا و اجازه اقامت در این کشور

افزایش شانس مهاجرت تحصیلی به کانادا

طی کردن مراحل مهاجرتی علاوه بر هزینه بالایی که دارد، انرژی بسیاری را هم از شما خواهد گرفت. به همین دلیل احتمال ریجکت شدن درخواست مهاجرتی به کانادا برای بسیاری از افراد مثل یک کابوس است. کنید. تضمینی ترین روش برای افزایش شانس مهاجرت تحصیلی به کانادا، کمک گرفتن از یک مشاور یا وکیل مهاجرتی باتجربه خواهد بود.

مجموعه مهاجرتی یونیکن به عنوان یکی از بهترین موسساتی که در زمینه مهاجرت ایرانیان به کشور کانادا فعالیت دارد، با بیش از 20 سال تجربه و استفاده از بهترین وکلا و مشاورین مهاجرتی، بهترین همراه شما در مهاجرت تحصیلی به کانادا خواهد بود. برای ارتباط با مشاورین این مجموعه و کمک گرفتن از آن ها، تنها کافی است که از طریق راه های ارتباطی زیر با آن ها تماس حاصل فرمایید:

شماره های تماس:

88566007    10 خط ویژه
87700003     30  خط ویژه

مهاجرت تحصیلی به کانادا

کلام پایانی

مهاجرت تحصیلی به کانادا برای بسیاری از افراد یک رویای دست نیافتنی است؛ اما این روزها به لطف مشاورین باتجربه­ای که در این زمینه فعالیت دارند، به سریع و راحت ترین شکل ممکن میتوانید ویزای تحصیلی خود را از کانادا دریافت کنید. موسسه مهاجرتی یونیکن با بیش از 20 سال تجربه، بهترین راهنمای شما خواهد بود.