منطقه فیندیک زاده استانبول : منطقه فیندیک زاده، بعد از منطقه تقسیم از جمله منطقه های توریستی شهر استانبول محسوب می شود. این منطقه رستوران ها و کافه های بسیاری داشته و خیلی از توریست ها و گردشگران تور استانبول برای آنها به این محله می آیند. علاوه بر رستوران و کافه ها، مراکز خرید و هتل های بسیار خوبی هم داشته و میتوان گفت که از هر نظر برای اقامت عالی و مناسب می باشد. منطقه فیندیک زاده در قسمت شمالی منطقه فاتیج قرار داشته و از قدیمی ترین منطقه های استانبول محسوب می شود. این محله بین توپکاپی و اکسارای قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند از این منطقه به راحتی به سرویس حمل و نقل شهری دسترسی داشته باشند. 

منطقه فیندیک زاده استانبول

جاذبه‌ های گردشگری محله فیندیک زاده استانبول

  • بازار ادویه استانبول
  • کاخ ابراهیم پاشا استانبول
  • برج گالاتا استانبول

جاذبه‌ های گردشگری محله فیندیک زاده استانبول

مناسبترین هتل های منطقه فیندیک زاده استانبول

  • هتل پرینسس اولد سیتی استانبول
  • هتل گلدن هیل استانبول
  • هتل کایا استانبول

این دو هتل مناسبترین هتل های منطقه فیندیک زاده بودند که هر کدام دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی نظیر پارکینگ، تلویزیون، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، اتاق های کفپوش شده و ... می باشند. 

مناسبترین هتل های منطقه فیندیک زاده استانبول

جمعه بازار فیندیک زاده استانبول

هر محله از استانبول دارای بازارهای هفتگی و محلی مخصوص به خود است. منطقه فیندیک زاده نیز جمعه بازار خود را دارد. از این جمعه بازار میتوان برندهای معروف ترک و بین المللی در زمینه های مختلف پوشاک مجلسی، وسایل دکوری خانه، میوه و سبزی، جوراب، تاپ ها، گیره سر و ... خرید کرد. قیمت پوشاک جمعه بازار فیندیک زاده در این بازار بسیار مناسب بوده و خیلی ارزان تر از دیگر مراکز خرید شهر استانبول می باشد. 

جمعه بازار فیندیک زاده استانبول

دسترسی های نزدیک به محله فیندیک زاده استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند با چند ایستگاه اتوبوسی که در حد فاصل این خیالان و محله قرار دارند و توریست ها میتوانند با استفاده از اتوبوس ها به راحتی به منطقه فیندیک زاده برسند.