قاره اروپا یکی از زیباترین قاره‌های جهان است و به دلیل داشتن موقعیت آب و هوایی عالی و جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده دیدنی همچون مناظر و دشت‌های سرسبز با نام قاره سبز در بین گردشگران شهرت یافته است. از گذشته تاکنون کشورهای این قاره توجه ایرانیان را نیز به خود جلب کرده است و سالانه گردشگران بسیاری از ایران راهی سفر به این کشورها می‌شوند. به همین دلیل در زمان‌های خاصی همچون نوروز که در ایران تعطیلات آغاز می‌شود، افراد زیادی به فکر گذراندن زمانی برای تفریح و گردش در این قاره زیبا می‌افتند. ازاین‌رو تورهای قاره اروپا در نوروز همیشه پرطرفدار بوده‌اند و از همین حالا رزرو این تورها آغاز می‌شود. پس در این مطلب قصد داریم به معرفی تورهای اروپا در نوروز ۱۴۰۳ بپردازیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتری تور مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک سفر بی‌نهایت لذت‌بخش را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

اخذ ویزای شینگن برای تور اروپا نوروز ۱۴۰۳

همان‌طور که می‌دانید گرفتن ویزای شینگن در چند سال اخیر کمی دشوار شده است قبل از هر چیزی برای خرید تور اروپا باید اطلاعات کاملی در مورد گرفتن ویزای شینگن داشته باشید. برای گرفتن ویزا باید مدارکی را ارائه دهید که این مدارک عبارت‌اند از: پاسپورت معتبر ۶ ماهه به همراه کپی تمام برگه‌های آن، سه قطعه عکس رنگی با زمینه سفید و تمام رخ از فرد، شناسنامه و کارت ملی افراد درخواست‌کننده ویزا، رزرو بلیط پرواز رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، اسناد ملکی، مدارک شغلی، برگه تائید رزرو هتل و...

خدمات تور اروپا در نوروز ۱۴۰۳

تمامی انواع پکیج‌های سفری دارای خدمات متنوعی هستند، این خدمات بسته به نوع تور و هزینه آن متفاوت می‌باشند. اما به طور کلی این خدمات شامل: اخذ ویزای توریستی شینگن، بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل، تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی و گشت شهری است.

تور

قیمت تور اروپا در نوروز ۱۴۰۳

در ابتدا باید این موضوع را مدنظر قرار دهید که تور اروپایی، تور ارزان‌قیمتی نیست و به طور کلی هزینه نهایی پکیج تور اروپا به عواملی مانند نوع هتل، بلیط رفت و برگشت و اخذ ویزای شینگن ربط دارد. هزینه ویزای شینگن که یک هزینه ثابت است و باید در سفارت به صورت نقدی پرداخت شود. برای اقامت نیز هر چقدر هتل در مرکز شهر و نزدیک به جاذبه‌ها قرار گرفته باشد، گران‌تر است و هر چقدر هتل محل اقامت دور از شهر یا در حومه واقع شده باشد، قیمت آن نیز بسیار کمتر است. برای پرواز به شهرهای اروپایی نیز، هم ایرلاین‌های ایرانی و هم ایرلاین‌های خارجی قابل استفاده هستند که در برخی از موارد هزینه ایرلاین خارجی بیشتر است. علاوه بر این سه عامل مهم، هزینه‌های دیگری نیز در قیمت تور اروپا مؤثر هستند، که شامل تعداد روز سفر و مقصد تور و سایر هزینه‌های جانبی می‌باشند.

بهترین زمان برای خرید تور اروپا نوروز ۱۴۰۳

یکی از سؤالات مهم در مورد خرید تور نوروز ۱۴۰۳ این است که چه زمانی این تور را خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سؤال مهم باید بگوییم که شما حدوداً ۲ ماه قبل از سفر باید برای دریافت ویزا اقدام کنید. سپس زمانی که موفق به دریافت ویزا شدید، تور اروپای مدنظر خود را خریداری کنید. همچنین زمان مناسب برای خرید تور به مقصد شما نیز بستگی دارد، به طور مثال اگر مقصد شما یکی از کشورهای پرطرفدار و شلوغ اروپایی باشد، به طبع باید خیلی زودتر اقدام کنید تا زمانی که قصد سفر به کشوری کمتر شناخته شده را دارید. اما به طور کلی برای خرید تور اروپا بهتر است از دو ماه قبل با یک مجموعه معتبر تماس بگیرید و در مورد زمان دقیق ثبت‌نام از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

تور اروپا

اختلاف قیمت تور اروپا در نوروز با سایر زمان‌ها

در طول نوروز درخواست برای مسافرت به کشورهای اروپایی به دلیل تعطیلات و همین‌طور شرایط آب و هوایی مساعد در کشورهای اروپایی، افزایش پیدا می‌کند. با افزایش تقاضا، هزینه اقامت و بلیط هواپیما نیز بیشتر خواهد شد. از طرف دیگر معمولاً تورهای اروپایی که برای نوروز در نظر گرفته شده‌اند، به صورت ترکیبی هستند و چند کشور و شهر اروپایی را برای گشت و گذار در آن قرار داده‌اند. که در نهایت تمامی این موارد سبب افزایش قیمت تورهای نوروزی نسبت به سایر زمان‌ها خواهد شد.

ویژگی‌های تور اروپا در نوروز ۱۴۰۳

تورهای اروپایی برای نوروز به دلیل محبوبیت زیادی که دارند، معمولاً داراری ویژگی‌ها و مزایای بسیاری هستند. اولین ویژگی و مزیت خرید این تورها استفاده از آب و هوای عالی و بسیار مناسب کشورهای اروپایی است که می‌توانید در یک آب و هوای بسیار مساعد به گشت و گذار بپردازید و از جاذبه‌های دیدنی مقصد بازدید کنید. با خرید تور اروپایی در نوروز این امکان را دارید که برای گرفتن ویزای گروهی اقدام کنید که به طبع مراحل گرفتن ویزای گروهی بسیار آسان‌تر است. مزیت دیگر این تورها، حضور قطعی یک لیدر فارسی زبان است که مسافران می‌توانند از اطلاعات او بهره ببرند و سفری خاطره‌انگیزتر داشته باشند. برنامه‌ریزی منظم در سفر یکی دیگر از مزیت‌های تور اروپایی نوروز است؛ به صورتی که از قبل همه چیز برای شما برنامه‌ریزی شده است و شما می‌توانید بدون دغدغه و با خیالی آسوده از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

کشورهای پرطرفدار اروپا در نوروز ۱۴۰۳

کشور سوئیس

سوئیس یکی از کشورهای فوق‌العاده دیدنی در قاره اروپاست که طرفداران زیادی دارد. این کشور در فصل بهار بسیار زیباست. از‌این‌رو عید نوروز بهترین زمان برای خرید تور سوئیس نوروز 1403 است.

کشور فرانسه

فرانسه کشوری دیدنی است که همه ما آن را با برج ایفل پاریسش می‌شناسیم؛ اما این کشور دارای جاذبه‌های متعددی است که به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین کشورها برای مسافرت به‌خصوص در زمان عید نوروز شناخته می‌شود.

کشور ایتالیا

ایتالیا مهد نویسندگان، نمایشنامه‌نویسان و شعرای بزرگی از سراسر جهان است و دارای جاذبه‌های دیدنی فوق‌العاده‌ای است؛ از کلیساهای متعدد با معماری بی‌نظیر آن گرفته تا فستیوال‌ها و جشنواره‌های غذای آن. همگی این جذابیت‌ها، ایتالیا را به یک مقصد محبوب در بین گردشگران تبدیل کرده است و تور ایتالیا نوروز 1403 بسیار پرطرفدار است.

کشور یونان

یونان یکی از اصیل‌ترین کشورهای اروپایی است که دارای طولانی‌ترین خط ساحلی مدیترانه‌ای است. در این کشور در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعدد می‌توانید از ۲۲۷ جزیره مسکونی آن بازدید کنید و تجربه بسیار متفاوتی را برای خود به ارمغان بیاورید.

کشور اسپانیا

اسپانیا دارای بیشترین جاذبه‌های تاریخی ثبت شده در یونسکو است. سواحل، کوهستان‌های پوشیده از برف، صحراها و علفزارهای سرسبز و بناهای تاریخی، سبب شده است تور اسپانیا نوروز 1403 به‌عنوان یکی از تورهای پرطرفدار نوروز ۱۴۰۳ شناخته شود.

تور

سخن پایانی

کشورهای اروپایی از جمله مقاصد محبوب برای مسافرت به‌خصوص در بین ایرانیان شناخته می‌شوند. سفر به این کشورها در زمان تعطیلات عید نوروز افزایش چشم‌گیری دارد. به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد انواع مختلف تور اروپا، این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید و تعطیلات نوروز را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. با توجه به این موضوع در این مطلب اطلاعات بسیار کامل و جامعی در مورد تورهای اروپا در نوروز ۱۴۰۳ در اختیارتان قرار دادیم. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی برای نوروز ۱۴۰۳ را دارید، برای انتخاب تور مدنظر خود از اکنون اقدام کنید و با شرکت‌ها و مراجع معتبر تماس بگیرید.