آکواریوم های استانبول که برای مردم محلی به عنوان باغ وحش زیر آب شناخته می شود، یک روز سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان و بزرگسالان است. اگر به استانبول سفر می کنید و می خواهید ببینید این شهر چه چیزهایی را ارائه می دهد، ما چهار آکواریوم در استانبول را گردآوری کرده ایم که در تور لحظه آخری استانبول همه را شگفت زده می کند.

  1.  آکواریوم استانبول

وقتی صحبت از آکواریوم استانبول به میان می‌آید، چیزهای زیادی وجود دارد. آکواریوم تور استانبول می تواند با افتخار به فناوری نسل جدید تعاملی خود ببالد، که در مقایسه با سایر آکواریوم های ترکیه، واقعاً دریا را زنده می کند. این یکی از اعضای رسمی انجمن جهانی باغ وحش ها و آکواریوم ها است. هر مخزن دارای ویژگی های معماری است که بر جنبه های فرهنگی، جغرافیایی و تاریخی هر منطقه تمرکز دارد. شش حوزه موضوعی بر انواع مختلف گونه‌های ماهی که در دریاها و اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند تمرکز دارند. بازدیدکنندگان با گونه هایی از مکان هایی به وسعت دریای سیاه، اقیانوس آرام، دریای سرخ و حتی جنگل های آمازون لذت می برند. شما می توانید از طریق یک مسیر سفر که به خوبی برنامه ریزی شده است، جهان را کشف کنید.  فرض کنید می خواهید زندگی دریایی را کشف کنید و گونه های مختلف آبزیان را کشف کنید. در این صورت، ممکن است بخواهید برای صرفه جویی در هزینه، از قبل رزرو کنید.

  1.  آکواریوم دریای استانبول

مردم محلی گاهی این آکواریوم را با نام TurkuaZoo به یاد می آورند. این اولین آکواریوم عمومی در ترکیه و یکی از بزرگترین آکواریوم های اروپا است. نباید کسی را شگفت زده کرد که این آکواریوم بزرگترین آکواریوم ترکیه است. به خصوص زمانی که شرکت Sea Life دارای 48 آکواریوم مختلف در سراسر جهان است، بنابراین می دانید که آکواریوم استانبول آنها همان توجهی را به جزئیات دارد که در آریزونا یا لندن وجود دارد. اما برخلاف آریزونا، آکواریوم استانبول آنها یک قایق با کف شیشه ای دارد تا بتوانید زندگی دریایی را در محیط طبیعی آن ببینید. خب، هر چقدر طبیعی باشد.  آکواریوم Sea Life در مرکز خرید فروم استانبول واقع شده است. اگر به یک سفر خانوادگی می‌روید، عاشق‌های خرید می‌توانند خریدهای خود هم انجام دهند. در همان زمان، بچه ها می توانند مجذوب بزرگترین تونل آکواریوم در اروپا یا گسترده ترین مجموعه کوسه ها در اروپا شوند.

کودکان می توانند ستاره دریایی و دیگر موجودات دریایی را در استخر راک تجربه کنند، درست مانند آکواریوم های Sea Life در سراسر جهان. آنها می توانند حقایقی در مورد حیوانات در تانک ها کشف کنند زیرا علائم به زبان انگلیسی هستند. به عبارت دیگر، این یک آکواریوم فقط برای مردم محلی نیست.

  1.  آکواریوم عمار

آکواریوم عمار کمی به جاذبه های بخش آسیایی استانبول نزدیک تر است. این یک آکواریوم کوچک است که در داخل یک مرکز خرید قرار دارد. با این حال، اجازه ندهید که شما را منصرف کند، زیرا آنها بازی های واقعیت مجازی را در مرکز خرید دارند. این آکواریوم همچنین به کودکان اجازه می دهد تا دنیای زیر آب را در بخش "جزیره رویاپردازان"، یک منطقه بازی تعاملی دیجیتال، کشف کنند. می‌توانید نمایش پری دریایی یا غواصی را تماشا کنید. ممکن است نتوانید با کوسه های دماغ گیتار آرام شوید. با این حال، می‌توانید در مناطق مختلف موضوعی قدم بزنید تا با پنگوئن‌های زیبا در جزیره پنگوئن در قطب جنوب ملاقات کنید. پادشاهی کروکودیل، سواحل راکی، رودخانه‌ها و آبشارهای مختلف، گالری جذاب چتر دریایی، و حتی تفریحی از جنگل‌های بارانی آمازون وجود دارد.

اگرچه این آکواریوم یکی از کوچک‌ترین آکواریوم‌های استانبول است، اما دارای 20000 گونه مختلف از حیوانات دریایی و حدود 200 گونه دوزیستان است.

  1.  آکواریوم Viasea

آکواریوم Viasea در سمت آسیایی قرار دارد و با جاذبه های اصلی استانبول کمی فاصله دارد، اما ارزش سفر را دارد. این آکواریوم در واقع داخل یک نمایشگاه تفریحی است که میزبان پارک شیرها نیز می باشد. این روز را به عنوان یک روز خانوادگی در نظر بگیرید که در آن مارها، عنکبوت ها، شیرها را می بینید و می توانید با چرخ و فلک بازی کنید. در اینجا به اندازه کافی برای سرگرم کردن کودکان برای ساعت ها امکانات وجود دارد.

شما از طریق دهان یک تمساح وارد آکواریوم می شوید که با توجه به پارک کروکودیل در داخل آن منطقی است. همچنین پرندگان استوایی دوست‌داشتنی در بهشت ​​پرندگان و لاک‌پشت‌های صد ساله وجود دارند. می توانید به برخی از این گونه ها را با دست غذا بدهید. در حوالی زمان ناهار، ممکن است بتوانید تغذیه پیرانا، سمور و گوش ماهی را ببینید.  این آکواریوم با موضوع آب و هوا دارای بیش از 12000 موجود دریایی با 24 موضوع است. اینها شامل ماهی های کوی عجیب و غریب، ماهی های گز و کوسه های شکارچی هستند.

خوب، سئو سایت مخفف عبارت «بهینه سازی موتور جستجو» است، که فرآیند دریافت ترافیک از نتایج جستجوی رایگان، ارگانیک، سرمقاله یا طبیعی در موتورهای جستجو است. هدف آن بهبود موقعیت وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو است. به یاد داشته باشید، هر چه وب سایت بالاتر باشد، افراد بیشتری آن را خواهند دید.ما در گردشگری با سئو می توانیم تورهای استانبول را در صفحه اول گوگل به شما نشان دهیم