امروزه به دلایل مختلفی سر و کارمان به دارالترجمه رسمی می‌افتد. مثلا هنگام دریافت ویزا از یک کشور خارجی، تجارت با یک شرکت بین‌المللی، ترجمه وبسایت، مهاجرت و خیلی موارد دیگر. از آنجاییکه کیفیت کارهای خدماتی قبل از اتمام کار قابل مشاهده نیست، بسیاری از مردم بر حسب شانس به یک دارالترجمه اعتماد می‌کنند و امیدوار هستند که ترجمه ای بدون ایراد و در زمان مقرر تحویل بگیرند. اما به دلیل حساسیت کار ترجمه رسمی و تاثیرگذاری بالای آن در اخذ ویزا، این موضوع اصلا شوخی بردار نیست. ازین رو در این مقاله قصد داریم به شما عزیزانی که ساکن کرج و استان البرز هستید 5 مورد از بهترین و معتبرترین دارالترجمه‌های شهرتان را معرفی کنیم تا با خیالی راحت ترجمه مدارک خود را به آنها بسپارید پس با ما همراه باشید.

دارالترجمه رسمی 532

دارالترجمه رسمی میرپارس کد 532 به جرات یکی از برترین دفاتر ترجمه رسمی زبان انگلیسی در ایران است. صحت این حرف را می‌توان از نظرات مثبت فراوان مشتریان قبلی در گوگل مپ فهمید و حتی کافیست در اینترنت عبارات بهترین دارالترجمه، سریعترین دارالترجمه، دارالترجمه معتبر، دارالترجمه معتمد سفارت و دارالترجمه فوری را سرچ نمایید.

دفتر ترجمه رسمی 532 در تهران میدان انقلاب واقع شده است ولی با توجه به تحقیقاتی که از دفاتر مهاجرتی کرج به عمل آوردیم، اکثر متقاضیان اخذ ویزا، ترجمه مدارک تحصیلی خود را به این دارالترجمه می‌سپارند. از جمله خدمات این دارالترجمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک رسمی
  • اخذ تمامی تاییدیه‌های لازم در صورت درخواست مشتری (دادگستری، وزارت امور خارجه و سفارت)
  • ارسال پیشنویس ترجمه به واتساپ مشتری جهت چک کردن مشخصات
  • ترجمه غیر رسمی باکیفیت و تضمینی (وبسایت، کتاب، مقاله، رزومه و ...)

آدرس: تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی میدان، پلاک5، طبقه اول، واحد3

تلفن: 02166400955

وبسایت: mirpars.com

میرپارس با بیش از 25 سال تجربه و با داشتن تیمی مجرب و حرفه‌ای از مترجمین رسمی قوه قضاییه توانسته است برای خود شهرت بسیاری دست و پا کند و لقب بهترین دارالترجمه را به خود اختصاص دهد. فقط این موضوع را در نظر داشته باشید که میرپارس ترجمه به زبان انگلیسی انجام می‌دهد و اگر نیاز به ترجمه زبانهای دیگری دارید در ادامه به معرفی سایر دارالترجمه های خوب در کرج خواهیم پرداخت که زبانهای دیگر را پوشش می‌دهند.

دارالترجمه رسمی 1055

دفتر ترجمه 1055 که به دارالترجمه طالقانی نیز شهرت دارد با تجربه بسیاری که در زمینه ترجمه، تدریس، پژوهش و چاپ کتاب‌ها و مقالات به زبان‌های فرانسوی و انگلیسی، آماده خدمت رسانی در زمینه ترجمه رسمی به هموطنان ساکن کرج و استان البرز می‌باشد.

خط مشی دارالترجمه رسمی طالقانی، دقت، کیفیت بالا، سرعت و ارائه قیمت منصفانه و رقابتی است، که می‌توان آن را با یک کلمه به اختصار به عنوان "مشتری‌مداری" توصیف کرد.

آدرس: کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از میدان سپاه، نرسیده به چهارراه طالقانی، روبروی هلال احمر، بلوار قائم (انتهای پارک نژاد فلاح ، روبروی محل احداث ایستگاه مترو) ، ساختمان اداری جهان نما، طبقه پنجم، واحد 16.

تلفن: 02632761285

وبسایت: translation1055.ir

این دارالترجمه در کرج تضمین می‌کند که تمامی ترجمه‌های خود، باکیفیت و بدون ایراد باشند، فرقی هم ندارد که سفارش شما ترجمه رسمی باشد یا غیررسمی.

دارالترجمه قائمی

دارالترجمه رسمی دکتر قائمی که جز بهترین دارالترجمه کرج به حساب می‌آید، با تجربه‌ی ۳۰ ساله در زمینه ترجمه  به زبان انگلیسی، با افتخار خدمات خود را در شهر کرج (استان البرز) ارائه می‌دهد. این دارالترجمه به ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک، و همچنین ویرایش مقالات علمی به زبان انگلیسی، توسط گروه مجربی از مترجمین متعهد و کارآزموده می‌پردازد.

 

آدرس: کرج، بین میدان سپاه و سه راه گوهردشت، روبروی بازار ملاصدرا، جنب بانک دی، ساختمان‌ پردیس، طبقه سوم، واحد ۳۰۱

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۹۵۹۱۱

وبسایت: karaj-translator.com

اصالت متن و حفظ مفهوم اصلی بعد از ترجمه به زبان مقصد، از اولویت‌های این دارالترجمه است که تنها با داشتن کادری مجرب و با تجربه امکان‌پذیر است. دفتر ترجمه رسمی دکتر قائمی کرج، آماده ارائه خدمات ترجمه رسمی انواع اسناد و مدارک از جمله مدارک تحصیلی (مانند دانشنامه، ریزنمرات، دیپلم و کارنامه دبیرستان)، مدارک مهاجرتی، مدارک هویتی (از جمله شناسنامه و کارت ملی) و سایر اسناد می‌باشد.

دارالترجمه جلیل

یکی دیگر از دارالترجمه های خوب در کرج، دفتر ترجمه رسمی جلیل است که در سال 1364 تأسیس شد و بیش از 30 سال است که به خدمت‌رسانی به ساکنان استان البرز مشغول است. از مزایای این دارالترجمه می‌توان به دریافت مهر دادگستری و خارجه اشاره کرد (در صورت درخواست مشتری). ضمنا خدمات این مرکز به ترجمه رسمی مدارک ختم نمی‌شود و اگر نیاز به ترجمه غیر رسمی مانند ترجمه سایت، ترجمه کتاب، مقاله و کاتالوگ دارید نیز این مرکز یکی از بهترین هاست.

قطعا یکی از فاکتورهای مهم ما در انتخاب این لیست 5تایی از بهترین دارالترجمه کرج، هزینه ترجمه ای است که از مشتری دریافت می‌کنند. این دفتر ترجمه رسمی کاملا مطابق با نرخنامه اعلامی از سوی قوه قضاییه کار می‌کند و هزینه ای اضافه‌تر از شما نمی‌گیرد.

آدرس: كرج، سه راه گوهردشت، ابتداي بلوار یادگارامام (کمربندی سابق) ساختمان امیر، طبقه ششم

تلفن: 02632729306

وبسایت:  jt3.ir

تحویل ترجمه سر موعد مقرر و در زمانی کوتاه نیز یکی دیگر از پارامترهای بهترین دارالترجمه در استان البرز است که دارالترجمه جلیل هم از این موضوع مستثنی نیست. شما عزیزان در صورتیکه نیاز به ترجمه فوری دارید کافیست با این دفتر ترجمه تماس بگیرید.

دارالترجمه 1221 ترکی استانبولی

اگر از میان دارالترجمه های کرج به دنبال زبان ترکی استانبولی می‌گردید، باید به دفتر ترجمه رسمی 1221 واقع در گوهردشت مراجعه کنید. مترجم مسئول این دفتر خانم پروانه دربندی است که دارای مجوز ترجمه رسمی در زبان ترکی از قوه قضاییه می‌باشد. ترجمه رسمی انواع مدارک از زبان فارسی به ترکی و بلعکس و دریافت تاییدات لازم از جمله خدماتی است که این مرکز ترجمه ارائه می‌دهد.

آدرس: کرج - گوهر دشت - بلوار مطهری - تقاطع ملکشاه - ابتدای خیابان پنجم - ساختمان نگارستان- پلاک ۱۰۴- طبقه ۲- واحد۳

تلفن: 09123951891

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم با توجه به آمار و نظرسنجی از مشتریان قبلی، 5 مورد از بهترین دفاتر ترجمه رسمی در کرج را به شما معرفی کنیم. فاکتورهای انتخاب ما موارد زیر بود:

  1. کامنت مشتریان قبلی در گوگل مپ
  2. نظر مشتریان در شبکه های اجتماعی
  3. ترجمه رسمی زیر نظر دادگستری
  4. ترجمه فوری و به موقع
  5. ترجمه مدارک بدون غلط و ایراد
  6. پیروی از نرخنامه ترجمه رسمی و عدم تخطی از قیمت‌ها

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. در صورتیکه شما هم دارالترجمه خوبی می‌شناسید که در کرج فعالیت می‌کند و قبلا به آن مراجعه کردید و تجربه خوبی دارید خوشحال می‌شویم که با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.