قصد راه اندازی کافی شاپ را دارید؟ داشتن یک کافی شاپ در دنج ترین جای تهران یکی از علایق بسیاری از مردم می باشد. بدون شک می توان گفت بخش زیادی از مردم دوست دارند کافی شاپی داشته باشند که در آن بتوانند از مردم پذیرایی کنند. اما شروع هر کاری دردسرهای خودش را دارد. وارد شدن به شغل کافی شاپ داری نیز با وجود اینکه جذابیت بسیار زیادی دارد اما مشکلات زیادی را نیز به همراه دارد.

این روزها در گوشه گوشه ی تهران کافه و کافی شاپ به چشم می خورد و به جرات می توان گفت که بخش زیادی از آن ها رونق بسیار زیادی دارند چرا که مردم علاقه مند به رفتن به یک محیط دنج برای قرار عاشقانه، کاری و یا دوستانه دارند. با راه اندازی کافه می توانید به قله برسید اما نباید از مشکلات راه اندازی آن چشم پوشی کنید. در این مقاله با سورن کیچن همراه باشید تا برای راه اندازی مشکلات را از سر راه برداریم.

شما عزیزان برای راه اندازی کافی شاپ و یا خرید تجهیزات کافی شاپ می توانید همین حالا با شماره 09122408711 تماس حاصل نمایید و از مشاورین سورن کیچن مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مشکلات راه انداری کافی شاپ

داشتن اطلاعات کافی از شغلی که می خواهید راه اندازی کنید باعث می شود با درک بالاتری بتوانید به حوزه جدید پا بگذارید. هر موقعیت شغلی دارای دردسرهای خود می باشد. در اینجا چندین مشکل رایج که ممکن است در راه اندازی کافی شاپ مواجه شوید را برای شما به صورت جزئی توضیح دهیم.

پیدا کردن مکان مناسب

فکر داشتن کافی شاپ در کوچه پس کوچه ها را از سر بیرون کنید چرا که هزینه هنگفتی برای برندسازی آن باید انجام دهیم. یک مکان مناسب برای کسب و کار شما باید به گونه ای باشد که از شغل شما پیشتیبانی کند و نیازهای مشتری را برطرف کند. کافی شاپ را بزرگ انتخاب کنید و فضا به گونه ای باشد که مشکلاتی مانند آلودگی صوتی، ترافیک و ... مشتریان را اذیت نکند.

استخدام نیروی کار

استخدام نیروی کار مناسب

برای استخدام باید افرادی را پیدا کنید که در این کار تجربه داشته باشند استخدام افراد با تجربه در این حوزه موجب اجرای موفقیت‌آمیز راه اندازی کافی شاپ خواهند شد. استخدام افراد بی‌تجربه یا آموزش ندیده در راه اندازی کافی شاپ ممکن است در نحوه عملکرد کار در کافی شاپ تأثیر منفی بگذارد؛ بنابراین داشتن نیروهای باتجربه و کارآمد در ابتدای راه اندازی کافی شاپ یکی از اصول کنار زدن مشکلات راه اندازی کافی شاپ است.

حضور رقبا

کافی شاپ و رستوران جزو شغل هایی می باشند که در آن ها رقیب بسیار زیاد می باشد و کیفیت کاری تعیین می کند که چه کسی برنده باشد. بنابراین برای اثبات برند خود می بایست به صورت مستمر در سال های اولیه تبلیغات را شروع کنید. رقبای بزرگ با سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی که در کافی شاپ ها انجام می‌دهند رقبای کوچک‌تر خود را از نظر قیمت پایین می‌آورند. این رقبا مدت زیادی است در حوزه کافه فعالیت می‌کنند و مشتریان وفادار خود را دارند.

مدیریت هزینه ها

شاید برای شما هم پیش آمده است که در موقعیت های مختلف با هزینه های غیر قابل پیش بینی روبرو شده اید و باید بتوانید این وقایع را مدیریت کنید. ممکن است در ابتدای شروع کار با این مشکلات مواجه شوید و لازم است که بتوانید در لحظه مدیریت هزینه داشته باشید تا در انتها به سوددهی برسید.

منوی کافی شاپ

منوی محدودی که فقط مطابق با ترجیحات شخصی صاحبان کافی شاپ است مشکلی دیگر در کافی شاپ است؛ زیرا پتانسیل قوی برای بیگانه کردن مشتریان دارد. برای درست کردن منو، سلیقه مشتریان هدف را هنگام طراحی و اصلاح آن در نظر داشته باشید.

جذب و حفظ مشتری

هر کسب‌وکاری نیاز به رشد دارد، اما برخورد با محصولی که به‌راحتی در همه جای کشور در دسترس نیست، می‌تواند چالش‌برانگیزتر باشد. جذب مشتری برای کافه به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، اما قطعاً ارزش تلاش را دارد و این تلاش با همکاری و همفکری تیم راه اندازی کافه به مرور زمان موجب جذب مشتری بسیار خواهد شد.

خفظ مشتری

مشکل دیگری که بسیاری از افراد بعد راه اندازی کافی شاپ با آن روبه‌رو می‌شوند حفظ مشتری است. دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود مشتری دیگر به کافه شما بازنگردد آنها ممکن است محصولات، تجربیات یا قیمت‌های شما را دوست نداشته باشند یا برخی از مشتریان اصلی شما به این دلیل که در محل شما احساس راحتی نمی‌کنند، بازنمی‌گردند.

تجهیزات کافی شاپ

یکی دیگر از مشکلات راه اندازی کافی شاپ خریداری لوازم و تجهیزات کافی شاپ است شما با داشتن تیم راه اندازی کافه می‌توانید بسیار ساده و راحت‌تر بعضی مسئولیت‌های مربوط به راه اندازی کافی شاپ را انجام دهید یکی از کارهایی که افراد تیم راه اندازی کافه می‌توانند انجام دهند این است اطلاعاتی از فروشندگان تجهیزات کافی شاپ بدست آورند و برای خریداری کردن تجهیزات و راه اندازی کافی شاپ با آنها تماس بگیرند.

یکی از بهترین گروه های راه اندازی کافی شاپ که می توانید صفر تا صد راه اندازی کافی شاپ را به آن ها بسپارید گروه سورن کیچن می باشد. با یک تماس و دریافت مشاوره می توانید کافی شاپ خود را با کمترین هزینه تجهیز کنید و از کیفیت کار اطمینان داشته باشید. برخی از تجهیزات ضروری کافی شاپ به شرح زیر می باشد

داشتن تجهیزات کافی شاپ از ضروریات راه اندازی یک کافی شاپ است در اینجا ضروری‌ترین ابزارهای یک کافی شاپ برای رشد این کسب و کار را برای شما نام می‌بریم.

  • قهوه‌ ساز فیلتر دار که بخش عمده کافه شما را تأمین می‌کند.
  • یک دستگاه اسپرسوساز صنعتی
  • مخلوط کن های صنعتی
  • فر و توستر
  • یخچال و فریزر
  • ظروف، پمپ ها و انبارها
  • دستگاه فیلتر آب که برای بهبود طعم قهوه و عمر دستگاه اسپرسو لازم است.
  • قفسه بندی

سخن آخر

اگر قصد راه اندازی کافی شاپ را دارید شغل خوبی را انتخاب کرده اید اما باید بدانید که این کار دردسرهای خودش را دارد و باید با ان ها روبرو شوید. بهترین راه کمک گرفتن از یک مشاور در این مسیر می باشد تا با تکیه بر تجربه آن ها بتوانید این مسیر را با کمترین هزینه پیش ببرید. در این مسیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی سورن کیچن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.