مرکز خرید کاردیوم استانبول : مرکز خرید کاردیوم به خاطر داشتن محصولات باکیفیت از برندهای معروف بین المللی یکی از پر اهمیت ترین مراکز خرید شهر استانبول محسوب می شود. قیمت اجناس و محصولات این مرکز خرید مناسب بوده و توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند روی آن حساب کنند. علاوه بر اینها، مرکز خرید کاردیوم خدمات خوبی برای مشتریان خود ارائه داده و یکی از مجتمع های تجاری فرهنگی جدید در استانبول به حساب می آید. این مرکز خرید سال 2010 افتتاح شده و پانزده هزار متر مربع مساحت دارد. بنای این ساختمان به شکل یک مکعب مستطیل کنار هم که از شیشه و کامپوزیت سیاه رنگ ساخته شده می باشد. همینطور فروشگاه کارفوری نیز در این مرکز خرید وجود داشته که یکی از مهم ترین و معتبرترین فروشگاه های استانبول است. 

مرکز خرید کاردیوم استانبول

فروشگاه ها و مغازه های برند مرکز خرید کاردیوم استانبول

وجود برندهای معروف و مشهور در سطح بین المللی در این مرکز خرید باعث شده تا یکی از مهم ترین مراکز خرید شهر استانبول باشد. برندهای معروف بسیاری از جمله ویلا، اسه، گووه، فلو، برانگو، مارین و ... در این مرکز خرید پیدا می شوند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند از این مرکز خرید انواع و اقسام محصولات و برندهای مورد نظر خود را قیمت و کیفیت بسیار عالی و مناسب خریداری کنند. 

فروشگاه ها و مغازه های برند مرکز خرید کاردیوم استانبول

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید استانبول

این مرکز خرید نه تنها یک فروشگاه، بلکه یک مرکز تفریحی و فرهنگی نیز می باشد. در این مرکز خرید میتوان از بسیاری از خدمات و امکانات رفاهی رایج مثل اتاق مادر و کودک، زمین بازی مخصوص کودکان، تالار عروسی و مراسمات، سینما، سالن آمفی تئاتر، دفتر آژانس مسافربری، مرکز خدمات پزشکی، سالن موسیقی، اتاق جلسات، سالن موسیقی، کارواش، کافه و رستوران، سرویس بهداشتی، پله برقی، بانک، صرافی، فروشگاه زنجیره ای و مواد غذایی و ... بهری مند شد. 

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید استانبول

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید کاردیوم استانبول

این مرکز خرید در محله سلطان سیفتلیگی، قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند با استفاده از خطوط اتوبوس شهری و تاکسی هایی که دارای ایستگاه هستند خود را به سرعت به این مرکز خرید برسانند. مرکز خرید کاردیوم استانبول هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز بوده و پیشنهاد می کنیم روزهای دوشنبه از آن دیدن نکنید چرا که شلوغ ترین روزهای این مرکز خرید است.