مرکز خرید پرلاویستا استانبول : یکی از مراکز خرید مدرن و خوب در استانبول که مورد استقبال بسیاری از مردم محلی قرار گرفته، مرکز خرید پرلاویستا است. این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول قرار داشته و یک مجموعه کامل از برندها در زمینه های مختلف، امکانات تفریحی، خدمات رفاهی و ... می باشد. مرکز خرید پرلاویستا استانبول نشان دهنده تاریخ استانبول قدیم و ثروت غنی بوده. همینطور معماری به سبک عصر رنسانس اروپا دارد. این سبک از معماری با شما کاری می کند که به احساس کنید روبروی کیوسک های فرانسوی ایستاده اید که در پاریس مختص روزنامه فروشی بودند! همینطور دکوراسیون داخلی اش نیز از دکوراسیون بیرونی اش دست کمی نداشته به سبک هنر نو طراحی شده است. توریست ها و گردشگران تور استانبول که میخواهند از این مرکز خرید دیدن کنند، بهتر است در گوشی همراه خود نرم افزارهای مترجم گوشی داشته و یا همراه خود راهنمای تور را ببرند. چرا که به خاطر کاهش توریست ها و گردشگران خارجی در قسمت آسیایی استانبول، بسیاری از فروشندگان به زبان انگلیسی مسلط نیستند. 

مرکز خرید پرلاویستا استانبول

فروشگاه ها و برندهای مرکز خرید پرلاویستا استانبول

مرکز خرید پرلاویستا در زمینه های مختلف لوازم خانگی، کتاب، موزیک، دکوراسیون، کیف و کفش، ساعت و دوربین و ... فعالیت می کنند. همینطور یک مجموعه کامل و عالی از برند های ترک معروف و برندهای بین المللی بوده که از بهترین آن ها میتوان به مادام کوکو، انگلیش هوم، منگو، ال سی وایکیکی، پولاریس، بامبی، فلورمار، نایک، ادیداس، پوما، کوتون و ... اشاره کرد. توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری استانبول میتوانند اجناس باکیفیت و با قیمت مناسب از این مرکز خرید تهیه کنند. 

فروشگاه ها و برندهای مرکز خرید پرلاویستا استانبول

امکانات تفریحی این مرکز خرید استانبول

با توجه به موقعیت مکانی این مرکز خرید و تعداد بسیار زیاد خانه های مسکونی که اطراف آن قرار دارند، بسیاری از مردم، توریست ها و گردشگران هر روز از مرکز خرید پرلاویستا دیدن می کنند. این مرکز خرید یک مجموعه کامل برای خرید و تفریح بوده و امکانات و خدمات بسیار خوبی برای مشتریان خود ارائه میدهد. امکانات تفریحی و سرگرم کننده بسیار خوبی در مرکز خرید پرلاویستا فراهم شده است. از امکانات تفریحی این مرکز خرید میتوان به زمین اسکیت روی یخ با حضور مربیان حرفه ای، زمین بازی کودکان، هشت سالن سینما با فیلم های بین المللی و محلی، زمین بولینگ و ... اشاره کرد. 

امکانات تفریحی این مرکز خرید استانبول

دیگر خدمات رفاهی مرکز خرید پرلاویستا

در این مرکز خرید، سوپرمارکت میگروس قرار داشته که از آن میتوان لوازم و وسایل خوراکی مورد نیاز را برای خود تهیه کرد. از دیگر خدمات این مرکز خرید میتوان به پارکینگی بزرگ در محیط روباز و سربسته به ظرفیت 2250 ماشین اشاره کرد که هزینه استفاده از این پارکینگ مرکز خرید نیز رایگان می باشد. در ادامه مجموعه رستوران ها و کافه های ترک و بین المللی را میتوان در مرکز خرید پرلاویستا استانبول دید که انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ترکی را برای بازدیدکنندگان و مشتریان خود سرو می کنند. 

دیگر خدمات رفاهی مرکز خرید پرلاویستا

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید پرلاویستا استانبول

این مرکز خرید در منطقه بی لیک دوزو، قسمت آسیایی استانبول قرار داشته و میتوان از طریق مترو تقسیم و خط حاجی عثمان به ایستگاه گایره تپه رسیده و بعد از خارج شدن از مترو، به سمت ایستگاه های اتوبوس رفته و در ایستگاه زنجیرلی کویو پیاده شوید و به سمت هادیم کوی بروید تا به مرکز خرید پرلاویستا استانبول برسید. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آماده بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول خواهد بود. پیشنهاد می کنیم در ساعات اولیه روزهای هفته از این مرکز خرید دیدن کنید که خلوت تر و بهتر از روزهای آخر هفته و ساعات بعد از ظهر هستند.