مرکز خرید پارک بلوار باکو : اگر بهترین مرکز خرید باکو را بخواهید، بی شک مرکز خرید پارک بلوار به شما معرفی خواهد شد. برای ساخت این مرکز خرید 41 میلیون دلار هزینه شده و در آخر سال 2010، با ایجاد هفصد موقعیت شغلی افتتاح شد. مرکز خرید پارک بلوار، معماری بسیار جالبی از ترکیب هنر شرقی و غربی دارد. این مرکز خرید معروف، به خاطر وجود شعبه های بسیار خوبی که از برندهای برتر دنیا دارد، هیشه مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور باکو قرار میگیرد. به جز خرید کردن میتوانید ساعاتی را در طبفات تفریحی این مرکز خرید بگذرانید و یا از رستوران ها و کافه های معروف آن استفاده کنید.

مرکز خرید پارک بلوار باکو

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید پارک بلوار باکو

این مرکز خرید 99 فروشگاه و مغازه داشته و باعث شده تا بیش از هفتصد موقعیت شغلی ایجاد شود. بیشتر فروشگاه های این مرکز خرید شش طبقه، در طبقات اول و دوم به همراه رستوران ها و کافه های هستند. این فروشگاه ها و مغازه ها، اکثرا شعبی از برندهای مشهور جهانی مثل پیر کاردین، بنتون، منگو، آدیداس، کالنز و ... در زمینه های گوناگون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و ... هستند. قیمت در این فروشگاه ها مناسب بوده و مطمئن باشید دست خالی از آن بیرون نمیایید.

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید پارک بلوار باکو

امکانات تفریحی و خدمات مرکز خرید پارک بلوار باکو

در این مرکز خرید هفده هزار متری، تنها فروشگاه ها و مغازه های آن نیستند که جلب توجه میکنند، بلکه وجود یک سری امکانات تفریحی عالی و بسیار جالبی که این مرکز خرید دارد، باعث شده تا هرطور شده و به هردلیلی توریست ها و گردشگران تور باکو پا به آن بگذارند. مرکز خرید پارک بلوار باکو شش سالن سینما با انواع فیلم های بروز دنیا را داشته. شهربازی هپی لند نیز، مکان برای سرگرمی کودکان به همراه خانواده هاست که میتواند برای فرزندانتان مناسب باشد. یک طبقه بالاتر از شهربازی هپی لند، سالن بولینگ را خواهید دید که استفاده از آن تنها ده منات است. یکی از جالب ترین امکانات تفریحی این مرکز خرید، آسمان نما و یا پلانتاریوم است. چندین فیلم و کارتون و مستند از کهکشانها و ستاره ها به چندین زبان انگلیسی ترکی و ... برای شما پخش خواهد شد.

امکانات تفریحی و خدمات مرکز خرید پارک بلوار باکو

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید پارک بلوار باکو

مرکز خرید پارک بلوار در قسمت مرکزی شهر، بلوار باکو قرار داشته و برای رسیدن به آن میتوانید از هر وسیله نقلیه ای استفاده کرد. ساعت کاری این مرکز خرید پارک بلوار باکو از دوازده ظهر تا دوازده شب میباشد.