مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور : بزرگترین مرکز خرید کشور سنگاپور و یکی از معتبرترین مراکز خرید آن از نظر وبسایت فوربز، مرکز خرید ویوو سیتی می باشد. این مرکز خرید در سال 2007 با مساحتی برابر با 140000 مترمربع و پنج طبقه ساخته شده است. مرکز خرید ویوو سیتی پربازدیدترین مرکز خرید سنگاپور بوده و با ساخته شدنش، نوع دیگری از مرکز خرید در این کشور را ارائه کرد. ویوو سیتی تنها یک مرکز خرید نیست! ویوو سیتی یک مرکز تفریحی و سرگرمی کامل به همراه خدمات و امکانات مجهز شده می باشد! این مرکز خرید هر ساله به خاطر پیشرفته بودن و معروفیتی که داشته بازدیدکنندگان میلیونی از توریست ها و گردشگران تور سنگاپور دارد. 

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

این مرکز خرید سنگاپور به تنهایی 340 فروشگاه و مغازه داشته که در زمینه های پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، کیف و کفش، لوازم جانبی مد، لوازم خانگی، لوازم کودکان، ساعت، عینک، عطر و ادکلن، لوازم دیجیتالی و الکترونیکی، اسباب بازی، کفش و لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و زیورآلات و ... فعالیت می کنند. در بین این فروشگاه ها میتوان معروف ترین برندهای بین المللی مثل اچ اند ام، گپ، آدیداس، نایک، کالوین کلین و ... را نیز دید.

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

سرگرمی ها و دیگر خدمات این مرکز تجاری سنگاپور

میتوان بزرگ ترین سینمای سنگاپور را در بزرگترین مرکز خرید آن دید. این مرکز خرید در کنار فروشگاه ها و مغازه های فوق العاده اش دارای رستوران ها و کافه های معروفی نیز بوده که از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری سنگاپور با غذاهای بین المللی و محلی پذیرایی می کنند. همینطور در محوطه آن چند مجسمه و آثار هنری به نمایش گذاشته شده اند. از امکانات تفریحی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور میتوان به شهربازی تایم زون ویوو سیتی، آمفی تئاتر ویوو سیتی، تفرجگاه ویوو سیتی، سینمای گلدن ویلیج، پارک اسکای ویوو، کیدز کلاب، قایق های پدالی، پشت بامی با چشم انداز زیبا و ... اشاره کرد. خدمات آن نیز شامل پارکینگی به ظرفیت چهار هزار اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، اتاق مادر و کودک، اطلاعات، اشیای گمشده، ای تی ام و ... می باشند. 

سرگرمی ها و دیگر خدمات این مرکز تجاری سنگاپور

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

توریست ها و گردشگران تور ارزان سنگاپور میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند. راه های دسترسی به آن نیز میتواند اتوبوس از خطوط 10, 30, 30 e, 57, 61, 65, 80, 97, 97e, 100, 123, 123M, 131, 143, 145, 166, 855, NR1, NR6, RWS8،  ام آر تی از خط شمال شرقی با مسیر دایره ای در ایستگاه هاربر فرانت و یا تاکسی امکان پذیر باشد.