مرکز خرید میردف دبی : مراکز خرید مختلفی در شهر ترین ها، دبی وجود دارد. اما اگر میخواهید از متفاوت ترین آن ها دیدن کنید و از طرفی طرفدار هیجان و آدرنالین هستید، پیشنهاد می کنیم از مرکز خرید میردف دبی دیدن کنید. میردف با معماری داخلی و بیرونی بسیار زیبایی که داشته یکی از مجلل ترین مراکز خرید دبی نام برده می شود. توریست ها و گردشگران تور دبی در این مرکز خرید میتوانند جدا از خرید، ورزش های مختلف و هیجان انگیزی مثل اسکای دایوینگ و ... را تجربه کنند. جاذبه های این مرکز خرید آنقدر زیاد بوده که یک روز برای گشت و گذار و تفریح در آن کافی نخواهد بود. سازنده این مرکز خرید باشکوه، ماجد العظیم ماف بوده که این مرکز خرید را در محله میردف دبی در سال 2010 تاسیس کرده است. البته این اولین مرکز خرید او نبوده بلکه ماجد العظیم ماف با ساخت این مرکز خرید، سومین مرکز خرید بزرگ دبی را بعد از سیتی سنتر دیره و مرکز خرید امارات ساخته است. در ادامه همراه زوم تک باشید تا فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید بیشتر آشنا شوید. 

مرکز خرید میردف دبی

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید میردف

به طور کلی این مرکز خرید دارای 465 فروشگاه و مغازه بوده که بیشتر از 260 مورد از آنها را شعباتی از برندهای معروف و محبوب مثل پاتری برن، دینهامز، فوراور تونی وان و ... . توریست ها و گردشگران تور دبی در این مرکز خرید میتوانند انواع و اقسام مغازه های لوکس از طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش، کیف، لباس، ساعت، عطر و ادکلن و .... را پیدا کنند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید میردف

امکانات تفریحی و رستوران های این مرکز خرید دبی

صبر کنید! این فروشگاه ها و مغازه ها تنها ویژگی های این مرکز خرید نیستند! مرکز خرید میردف دبی دارای برنامه ها و سرگرمی های فوق العاده ای مثل فوتبال سالنی، صخره نوردی، بولینگ، تیراندازی، 10 سالن سینمای وکس و ... می باشد. در 80 رستوران و سالن غذاخوری این مرکز خرید هرگز یک غذای تکراری میل نخواهید کرد! در ادامه مسیر این رستوران ها، یک سوپرمارکت بزرگ نیز در داخل مرکز خرید وجود دارد. 

امکانات تفریحی و رستوران های این مرکز خرید دبی

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید میردف دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند از روز یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و روزهای پنج شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب از این مرکز خرید دیدن کنند. برای رسیدن به این مرکز خرید متاسفانه هیچ ایستگاه مترویی در نزدیکی مرکز خرید وجود ندارد. نزدیک ترین ایستگاه به آن، ایستگاه متروی الرشیدیه در خط قرمز می باشد.