مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول :‌ مرکز خرید عمار اسکوئر مال را میتوان در قسمت آسیایی استانبول پیدا کرد. این مرکز خرید تازه تاسیس، سال 2017 در محله اسکودار ساخته شده و بهشتی برای برند پوشان و عاشقان خرید است. بیشتر از سیصد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید فعالیت می کنند که همگی شعباتی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای مطرح جهان هستند. در این مرکز خرید حتی میتوان برندهایی را پیدا کرد که برای اولین بار در ترکیه شعبه ایجاد کرده اند. این مرکز خرید برای توریست ها و گردشگران تور استانبول تنها یک مرکز خرید نبوده، بلکه از نظر تفریحی هم یک مجموعه بسیار کامل در استانبول می باشد و توریست ها میتوانند فقط برای تفریح کردن از آن دیدن کنند. مرکز خرید عمار اسکوئر مال توسط یک گروه سرمایه گذاری به اسم عمار پروپرتیز ساخته شده که در زمینه های گردشگری، خرده فروشی، تفریحات و هتل داری مشغول به فعالیت هستند. 

مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول

بیشتر از سیصد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید استانبول فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول که به دنبال برندهای معروف و محبوب بین المللی هستند میتوانند در این مرکز خرید شعباتی از برندهای معروف کوتون، منگو، واکو، گوچی، جک اند جونز، استرادیواریوس، ماسیمو دیوتی، کلمبیا و … را پیدا کنند. به جز پوشاک، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی، میتوان محصولات باغبانی، دستگاه های الکتریکی فنی مثل سنباده، دریل، فرش، مبلمان، پرده، تجهیزات نور و روشنایی، اکسسوری خانه، سرامیک، رنگ، کاغذ دیواری، پارکت، کابینت آشپزخانه، لوازم الکترونیکی خانه، خرده ریز آشپزخانه، اکسسوری های حمام، لوازم گرمایشی و سرمایشی و … را نیز دید. همینطور بهتر است بدانید که این مرکز خرید تازه تاسیس به خاطر برندهای معروف  لوکسی که داشته به گرانی معروف است. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول

امکانات رفاهی و خدمات خوب این مرکز خرید استانبول

اگر خرید کردن برایتان حوصله سر بر و خسته کننده است، با تفریح و استفاده از امکانات رفاهی این فروشگاه، خرید را برای خودتان لذت بخش کنید. مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول برای  سرگرمی و  راحتی مشتریان و بازدیدکنندگان خود امکانات و خدمات بسیار خوبی نظیر پانزده سالن سینما به ظرفیت دو هزار و چهارصد صندلی، رستوران های سنتی و لوکس، سرویس بهداشتی، اتاق مادر و کودک، شهربازی، نمایشگاه و برگزاری جشنواره ها، سالن زیبایی، سالن تئاتر، آکواریوم عمار، تالار پذیرایی، زمین بازی مخصوص کودکان، خودپرداز بانک، پارکینگ، نمازخانه و … فراهم و ارائه کرده است. 

امکانات رفاهی و خدمات خوب این مرکز خرید استانبول

ساعات بازدید و دسترسی ها نزدیک به مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول

این مرکز خرید در منطقه آسیایی استانبول بوده و میتوان آن را در محله اسکودار، خیابان لیبادیه، محله اونالان در پلاک ۸۱ پیدا کنند. اگر میخواهید از مترو و اتوبوس برای رسیدن به این مرکز خرید استفاده کنید، در ایستگاه اوزون چایر پیاده شوید. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید عمار اسکوئر مال دیدن کنند.