مرکز اوت لت کلونی استانبول : مرکز اوت لت کلونی یکی از مهم ترین اوت لت های شهر استانبول بوده که در قسمت اروپایی شهر نیز قرار دارد. این مرکز خرید حدودا نوزده هزار مترمربع مساحت داشته و توریست ها و گردشگران تور استانبول در ان میتوانند بروزترین و مدرن ترین اجناس را پیدا کرده و خریداری کنند. اوت لت کلونی از مهم ترین اوت لت های قسمت اروپایی استانبول بوده که به خاطر تنوع، هزینه مناسب و کیفیت بسیار خوب همیشه مورد استقبال عاشقان خرید است. پیشنهاد می کنیم حتما در سفرتان به استانبول، سری به این اوت لت زده تا دست خالی از ان برنگردید. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا بیشتر با این مرکز خرید آشنا شوید. 

مرکز اوت لت کلونی استانبول

فروشگاه ها و محصولات مرکز اوت لت کلونی استانبول

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این اوت لت میتوانند انواع و اقسام اجناس را با برندهای مختلف بین الملی و برندهای ترک در زمینه های خورد و خوراک، لوازم خانه، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، لوازم الکترونیک و ... را پیدا کنند. مرکز اوت لت کلونی استانبول بروزترین و جدیدترین محصولات از هر برند را ارائه داده و همینطور بهترین ویژگی آن این است که اجناس و محصولات فصل گذشته را با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش میرساند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز اوت لت کلونی استانبول

امکانات رفاهی و خدمات مرکز اوت لت کلونی استانبول

امکانات و خدمات بسیاری در این مجموعه بزرگ ارائه شده تا بتواند یک مجموعه کامل تجاری و تفریحی برای مخاطبان باشد. در این اوت لت استانبول شش سالن سینما با ظرفیت 780 نفر به همراه امکانات لاکچری، رستوران ها و فست فودی های مختلف، سالن تئاتر، شهربازی متناسب برای کودکان و بزرگسالان، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق اشیای گمشده و ... ارائه شده اند. 

امکانات رفاهی و خدمات مرکز اوت لت کلونی استانبول

ساعات فعالیت مرکز اوت لت کلونی استانبول

مرکز اوت لت کلونی هر روز هفته، بین ساعات ده صبح تا ده شب آماده پذیرایی و بازدید از توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول می باشد.