مراکز خرید کیش : کیش علاوه بر سواحلی بسیار زیبا و آب های زلال همچون شیشه ای اش، طبیعت فوق العاده و بکری که دارد، مورد توجه توریست ها و گردشگران قرار گرفته است. همین جاذبه های طبیعی نیز باعث شده تا انواع تفریحات از جمله تفریحات آبی در آن بوجود بیایند. اما جدا از سرگرمی ها و جاذبه های گردشگری که این جزیره دارد، دلیل دیگری هم وجود دارد که توریست ها و گردشگران به خاطر آن به کیش سفر می کنند. چیزی که به وفور در این جزیره پیدا می شود، مراکز تجاری است. خوشبختانه کیش توانسته بهترین پاساژها و مراکز خرید را برای خود داشته باشد که موجب جذب توریست ها و گردشگران تور کیش شود. البته توجه داشته باشید که هرکدام از آن ها ویژگی های خود ر داشته و بعضی گران و بعضی بسیار ارزان قیمت باشند! به همین علت، وظیفه دانستیم تا بیشتر مراکز تجاری این شهر را برای توریست ها و گردشگران تور کیش معرفی کنیم تا دچار سرگردانی نشوید.  

مرکز خرید زیتون کیش

چیزی که توانسته این مرکز خرید را از دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت نشان دهد، معماری بسیار زیبا و شیک، ارزانی و کیفیت کالاهاست. این مرکز خرید نیز بهترین در زمینه خود بوده و تقریبا همه چیز دارد. مطمئن باشید هرگز دست خالی از مرکز خرید زیتون کیش بر نمی گردید. ساعات کاری این مرکز خرید دو طبقه از ساعت ده صبح تا یک و سپس چهار بعد از ظهر تا ده شب می باشد.

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ، یکی از مراکز خرید ارزان و بسیار خوب کیش است که در زمینه های ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، اسباب‌بازی، تلفن همراه، بدلیجات و ... 183 مغازه و غرفه فعال کرد. علاوه بر این ها یک رستورن، کافی شاپ و کافی نت در این مرکز خرید هستند که هر روز هفته از ساعته ده صبح تا یک بعد از ظهر و بعد از آن از ساعت چهار بعد از ظهر تا ده شب باز می باشد.

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پردیس یک و دو کیش

این دو بازار، از بزرگ ترین بازارهای این جزیره هستند که دو طبقه با دویست واحد غرفه در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، پوشاک، چمدان، لوازم لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، مکمل ‌های غذایی، لوازم برقی و خانگی و ... دارند. انواع موسسات مالی، رستوران ها و کافی شاپ ها و واحدهای تجاری در این مرکز خرید هستند. هر روز صبح از ساعت نه تا یک و بعد از ظهرها از ساعت پنج عصر تا یازده شب آماده بازدید و خرید توریست ها و گردشگران تور کیش می باشند.

مرکز خرید پردیس یک و دو کیش

مرکز خرید دامون کیش

یکی دیگر از مراگز خرید محبوب توریست ها و گردشگران تور کیش، مرکز خرید دامون است. این مرکز خرید در زمینه های مختلف لوازم بهداشتی و آرایشی، طلا و زیورآلات، تلفن همراه، مواد غذایی، لپ‌تاپ و کامپیوتر، پوشاک، کیف و کفش، شکلات و ... 98 غرفه دارد. علاوه بر این ده غرفه خدماتی به همراه یک طبقه رستوران و فود کورت نیز دارد. پیست اسکیت روی یخ، از امکانات رفاهی مرکز خرید شیک دامون است.

مرکز خرید دامون کیش

بازار مروارید کیش

بازار یا همان مرکز خرید مروارید یا دوازده طبقه و هشت بازارچه که هرکدام اسم های ایرانی دارند مثل آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون و ... از محبوب ترین مراکز خرید بین توریست ها و گردشگران تور کیش می باشد. در این مرکز خرید علاوه خرید، میتوانید از بناهای باستانی و هخامنشی بازدید کرده و لذت ببرید. در بازار مروارید، لوازم آشپزخانه، پوشاک، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... میتوان پیدا کرد یک رستوران و کافی شاپ نیز در آن وجود دارد. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد.

بازار مروارید کیش

بازار مرجان کیش

این بازار ساحلی، یکی از شیک ترین و مدرن ترین بازارهای کیش بوده که دارای واحدهای مسکونی نیز می باشد. در بازار مرجان، آکواریوم بسیار بزرگی با هشتصد نوع ماهی، 39 آب نما و چندین پروژکتور رنگارنگ قرار داشته که جلوه زیباترین به آن داده است. تقریبا هر آنچه احتیاج خواهید داشت را میتوانید در این مرکز خرید پیدا کنید. توریست ها و گردشگران تور کیش میتوانند هر روز هفته از ساعت شش صبح تا یازده شب از بازار دیدن کنند.

بازار مرجان کیش

مرکز خرید سارینا یک کیش

این مرکز خرید 5300 متر مربعی به طور کلی ده طبقه داشته، که دو طبقه از آن به تجاری  و بقیه به پارکینگ و اداری اختصاص یافته است. مرکز خرید سارینا یک، در بلوار خیام، روبروی هتل ارم، قسمت شرقی کیش قرار داشته و بسیار نزدیک به دیگر مراکز خریدی مثل پردیس یک و دو می باشد. از هتل های نزدیک به آن نیز میتوان به هتل داریوش و هتل ارم اشاره کرد. بهترین قسمت این هتل مرکز خرید، رستوران با چشم اندازی به سمت دریاست.

مرکز خرید سارینا یک کیش