مراکز خرید استانبول که همیشه تخفیف دارند : در سفرتان به استانبول، خرید کردن را که یکی از بهترین و لذتبخش ترین کارهاست را فراموش نکنید! بسیاری از مراکز خرید استانبول نه تنها در سطح شهر بلکه در تمام دنیا معروف هستند. این مراکز خرید اجناس و محصولات بسیار باکیفیتی داشته که اکثرا قیمت مناسبی دارند. توریست ها و گردشگران تور استانبول چه برای خرید لوازم مورد نیاز و چه سوغاتی ها، از مراکز خرید دیدن می کنند. اما اگر میخواهید با هزینه بسیار کم، خرید زیادی و باکیفیتی داشته باشید، در ادامه برای شما مراکز خرید ارزان تر و اوت لت های این شهر را معرفی کردیم تا سفری به یاد ماندنی از استانبول داشته باشید. 

اوت لت اولویوم استانبول

یکی از معروف ترین اوت لت های استانبول، اوت لت اولویوم بوده که جزو مراکز خرید استانبول که همیشه تخفیف دارند، می باشد. این اوت لت در سال 2000 در منطقه زیتین بورنو افتتاح و همن ابتدا تنها 25 مغازه داشت ولی امروزه این 25 فروشگاه و مغازه تبدیل به 150 فروشگاه مختلف و متنوع شده اند. همینطور امکانات تفریحی بسیار خوبی هم مثل شش سالن تئاتر، سالن بولینگ، رستوران و کافه های مختلف در آن بوجود آمده اند. 

اوت لت اولویوم استانبول

اوت لت ایرپورت استانبول

بهترین و ارزان ترین مکان برای خرید سوغاتی در استانبول اولت لت ایرپورت است. این اوت لت در منطقه اتاکوی قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور استانبول از 116 فروشگاه و مغازه آن میتوانند بهترین و ارزان ترین سوغاتی ها را پیدا کنند. با اینکه این اوت لت کمی کوچک به نظر میرسد ولی فروشگاه های بسیاری در زمینه های پوشاک و سوغاتی با تخفیف تا هفتاده درصد دارد! اوت لت ایرپورت دارای فودکورت ها و رستوران های متنوعی نیز می باشد. 

اوت لت ایرپورت استانبول

اوت لت کاله استانبول

به فاصله پانزده دقیقه از فرودگاه بین المللی آتاترک، اوت لت دیگری به اسم کاله قرار داشته که در آن انواع و اقسام برندهای معروف با قیمت مناسب به فروش میرسند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در طبقات بالایی این مرکز خرید میتوانند رستوران ها و کافه هایی را ببینند که مشغول سرو انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و نوشیدنی های مختلف هستند. انواع پوشاک با برندهای مختلف ترک و اجناس مرغوب را میتوان در اوت لت کاله پیدا کرد. راه دسترسی به آن نیز استفاده از مترو و پیاده شدن در ایستگاه گونگورن می باشد. 

اوت لت کاله استانبول

اوت لت اوپتیموم استانبول

اوت لت اوپتیموم بیشتر به خاطر فودکورت ها و رستوران هایی که داشته معروف است. همینطور اجناسی که در این مرکز خرید هستند نیز با قیمت بسیار مناسبی دارند. شب ها این اوت لت به خاطر رستوران ها و فودکورتی که داشته بسیار شلوغ خواهد شد. اوپتیموم پنج طبقه در محله آتاشهر و قسمت آسیایی شهر استانبول قرار دراد. 

اوت لت اوپتیموم استانبول

اوت لت ویا پورت استانبول

نزدیک به فرودگاه سابیا استانبول میتوان اوت لت ویا پورت را پیدا کرد. ویاپورت اجناس باکیفیت و مقرون به صرفه ای در 140 فروشگاه و مغازه خود دارد. انواع طلا جواهرات، لباس، ساعت و چرم های ترک، لوازم آشپزخانه، مبلمان و ... در اوت لت ویا پورت به فروش میرسند. همینطور در کنار این مرکز خرید یک دریاچه مصنوعی قرار داشته و توریست های تور ارزان استانبول میتوانند برای استراحت چند دقیقه ای را کنار آن بنشینند. 

اوت لت ویا پورت استانبول