عنوان: 

 

تهران واشینگ مبل شویی در منزل و انواع خدمات مبل شویی و شستشوی مبلمان اداری و راحتی، با بهترین کیفیت انجام میدهد. و انواع مختلف و متنوعی از شستشوی مبل در شرکت تهران واش انجام می شود؛ لذا می توان برای هر شستشویی روی تهران واشینگ حساب کرد. دیگر لازم نیست نگران لکه های دلخراش مبلمان و صندلی های خود باشید. مبل شویی می تواند مشکلات خاص خود را بوجود بیاورد که تهران واشینگ با استفاده از بهترین تکنولوژی روز و بکارگیری افراد متخصص سعی بر این دارد که رضایت مشتریان را جلب کند.

مبل شویی جزو خدماتی است که تنها در برخی از قالیشویی ها انجام می گیرد که قالیشویی تهران واشینگ یکی از این قالیشویی ها است که جزو بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران می باشد. امروزه یکی از وسایل پرکاربرد  هر خانه و دفتر کاری، مبلمان آن است. در واقع سبک زندگی امروزی، باعث شده است که مبل‌ها بیش از فرش‌ها در معرض آلودگی باشند.

در گذشته‌ای نه‌چندان دور مبلمان کثیف شده، راهکاری جز تعویض روکش یا خود مبلمان نداشت. این موضوع به‌خصوص درباره مبلمان با رویه پارچه‌ای یک واقعیت انکار ناپذیر بود. اما امروزه تجهیزات مناسبی برای مبل شویی فراهم شده است؛ که نتیجه کار را رضایت‌بخش می‌کند. البته هنوز هم مبل شویی در منزل و بدون تجهیزات لازم، کاری تقریبا غیر ممکن است؛ که اگر هم آن را انجام دهید؛ قطعا نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود. و قالیشویی تهران واشینگ خدمات مبل شویی در منزل را دارد

مبل

نحوه شستشوی مبلمان به صورت دستی

شستن مبلمان با دست و بدون وسایل لازم به دلایل مختلف منطقی نیست. از سختی و زحمت بگذریم. نتیجه نهایی شستشوی دستی مبلمان چیزی جز لکه دار شدن مبلمان، نفوذ آب به سطوح پایین و کاهش عمر مبلمان شما نخواهد بود. شستشوی مبل باید به گونه ای انجام شود که بدون نفوذ آب به لایه های زیرین مبل، رویه مبل کاملاً از آلودگی پاک شود. این کار با کمک دستگاه های مخصوص شستشو و مکش و توسط تکنسین های مجرب امکان پذیر است.

 

هزینه مبل شویی با تعرفه مشخص

هزینه تمیز کردن مبل به چند عامل مهم بستگی دارد. اولین و مهمترین عامل جنس مبل است. به طور طبیعی مبل هایی با پارچه های حساس مانند ابریشم و مخمل باید با احتیاط خاصی شسته شوند. بنابراین هزینه شستشوی آنها بیشتر از پارچه های ضخیم و معمولی خواهد بود. فاکتور مهم دیگر تعداد مبل ها و صندلی ها است. طبیعتا هر چه تعداد مبل ها بیشتر باشد، هزینه های خشکشویی نیز افزایش می یابد.

البته در تعیین تعداد مبل، ظرفیت مبل ها نیز مهم است. به عنوان مثال هزینه شست و شوی مبل دو نفره از مبل یک نفره بیشتر است. ضمنا مبل های جدید که به هم متصل هستند تعرفه خاص خود را دارند. بنابراین برای اطلاع از هزینه نظافت مبل باید تمامی نکات ذکر شده را با کارشناس مربوطه در میان بگذارید.

البته با توجه به مطالب ذکر شده، نظافت تخصصی مبل ها در محل به دلیل تاثیر مثبت بر ظاهر و سلامت محیط، قیمت کاملاً مقرون به صرفه ای دارد.

خدمات

خدمات مبل شویی قالیشویی در تهران واشینگ

 

تمام باکتری ها و ویروس ها را از مبل پاک کنید

تمیز کردن عمیق مبل برای از بین بردن تمام روغن ها، کثیفی ها و لکه ها

تمیز کردن مبل ها بدون بستن مکان های عمومی

نظافت فوری مبل در کمترین زمان ممکن

نظافت حرفه ای مبل های اداری، خانگی و صنعتی با کیفیت بالا

نظافت مبل با مواد خاص و آماده سازی درجه یک

 

مبل شویی در تهران

اگر صاحب رستوران، کافه یا تالار هستید، باید در نظر داشته باشید که نظافت در کسب و کار شما یکی از اولین و بالاترین اولویت های مشتریان است و به دلیل تردد مشتریان، صندلی و مبلمان شما نیز ضروری است. نظافت منظم را انجام دهید، زیرا می توانید مبلمان و صندلی های خود را با قرارداد با شرکت های مبل نظافتی مشخص شده برای نظافت بگذارید.

مبل شویی

مبل شویی در منزل چقدر زمان میبرد؟

اگر شما تمایل دارید مبل منزل خود را در محل کارتان و یا منزل تمیز کنید میتوان گفت زمان زیادی را باید تلف کنید که شاید به حالت دلخواهتان کار انجام نشود! اما اگر کار خود را به افرادی که سالهاست در این حوزه تخصص دارند بسپارید در کمترین زمان در محل حاضر میشوند و با استفاده از ابزارهای بروز بلافاصله انجام کار صورت میگیرد و لذا لازم به ذکر است که خشکشویی مبلمان نیز در حدود 1 ساعت انجام میشود که به میزان کثیفی آن بستگی دارد

 

منبع: https://tehranwashing.ir/