قیمت تور استانبول آذر 96 : شهر استانبول ترکیه یکی از توریستی ترین شهرهای خاورمیانه بوده که در هر فصل از سال بازدیدکنندگان بسیاری برای کارهای تجاری و تفریحی دارد به همین جهت از شلوغ ترین شهرهاست. اما در این بین اگر کسی هستید که از شلوغی زیاد خوشتان نمیاید و میخواهید در در کمال آرامش و خلوت بودن این شهر از جاذبه های گردشگری آن بازدید داشته و از سفر خود لذت ببرید، فصل پاییز را برای رزرو تور استانبول انتخاب کنید.

قیمت تور استانبول آذر 96

آب و هوای استانبول در فصل پاییز

فصل پاییز در استانبول از 22 ماه سپتامبر شروع شده و تا 20 دسامبر ادامه دارد. استانبول در این فصل از سال یکی از زیباترین طبیعت ها را داشته و بارندگی های پی در پی را خواهید دید. یکی از دلایلی که قیمت تور استانبول آذر ماه کمتر میشود، همین بارندگی ها و سرد شدن تدریجی هواست اما زیبایی های این فصل سال در استانبول واقعا به سرد بودن هوا بارندگی هایش می ارزد. بنابراین اگر میخواهید در بهترین زمان ممکن از جهت پایین بودن قیمت تور لحظه آخری استانبول، فستیوال ها، حراجی، خلوت بودن و پایین بودن قیمت هتل ها به استانبول سفر کنید، پیشنهاد لست تورز به شما فصل پاییز است.

 

از لذت بخش ترین کارها در استانبول پاییز 96

اگر روحیه ای شاعرانه و احساسی دارید، کوچه پس کوچه های این شهر به خصوص کوچه های مناطق قدیمی این شهر در فصل پاییز بهترین مکان برای قدم زدن و پیاده روی است. بهترین مکان برای پیاده روی در فصل پاییز استانبول پارک هایی است که نزدیک به کاخ معروف و تاریخی توپکاپی هستند. یکی از تاپ ترین پارک ها، پارک گلخانه بوده که هرچقدر از زیبایی آن گفته شود تا با چشم نبینید باور نمیکنید. حتما برای پیاده روی و یا صرف چای و نوشیدنی گرمی در کافه ها به این پارک سری بزنید. با رزرو تور ارزان استانبول آذر 96 آن هم تور کشتی بسفر، مطمئن باشید که حتما به شما خوش گذشته و سفری به یاد ماندنی و هیجان انگیز را در خواهید داشت. البته قبل از رزرو تورتان باید مساعد بودن شرایط آب و هوا را هم بسنجید.

از لذت بخش ترین کارها در استانبول پاییز 96

جاذبه های دیدنی در استانبول آذر 96

اگر بار اول نیست که از استانبول دیدن میکنید، حتما در حین بازدید از جاذبه های این شهر با شلوغی مواجه شده و نتوانسته اید حسابی از جاذبه های آن دیدن کنید. همانطور که در ابتدا گفته شد، بهترین و خلوت ترین زمان ممکن برای بازدید حسابی از این جاذبه های گردشگری شهر استانبول فصل پاییز بوده که قیمت تور استانبول بسیار پایین است اما به خاطر شرایط آب و هوایی کمتر توریست و گردشگری در فصل پاییز به استانبول سفر میکند. با سفر به این شهر در فصل پاییز به بسیاری از نمایشگاه های مهم و خوب استانبول مثل نمایشگاه های آثار هنری، نمایشگاه عتیقه جات، نمایشگاه های بین المللی کفش، طلا، جواهر، پارچه و نخ، نمایشگاه بازی ها و اسباب بازی اوراسیا، نمیشگاه معدن، رنگ و پوشش و ... خواهید رسید. همینطور میتوانید موزه ها و کاخ های معروف را با حوصله دیدن کنید. این موضوع را هم فراموش نکنید که روز 29 اکتبر در این شهر، روز جمهوری ترکیه بوده و همه جای این شهر تعطیل میباشد.

جاذبه های دیدنی در استانبول آذر 96

فستیوال ها و قیمت مراکز خرید در استانبول 96

در کل زمان مشخصی برای حراجی های استانبول وجود نداشته و در پایان هر فصل اجناس حراج خواهند خورد اما در فصل پاییز به خاطر کمتر شدن بازدید توریست ها و گردشگران قیمت مراکز خرید در استانبول پایین آمده و شما متوانید به راحتی از فروشندگان تخفیف گرفته و لباس های پاییزی با برندهای معروف بخرید و از خریدتان با قیمت پایین لذت ببرید. و اما موسیقی دوستان! بهترین جشنواره موسیقی جاز در دنیا را از دست ندهید! بهترین و معروف ترین موسیقیدانان و اساتید خبره در دنیای جاز هر ساله در این جشنواره برنامه های برگزار میکنند. اگر بعد از خواندن این مطلب برای رزرو تور ارزان استانبول مجاب نشدید، وارد صفحه تور استانبول ما شده و قیمت تور استانبول آذر 96 را خودتان ببینید.

فستیوال ها و قیمت مراکز خرید در استانبول 96