فروشگاه موهلیس استانبول : این مغازه بیشتر از پنجاه سال است که در استانبول افتتاح شده و به خاطر اجناس و محصولاتی که میفروشد کمی با دیگر مراکز خرید و فروشگاه های شهر متفاوت است. صاحب فروشگاه نیز مردی بسیار مهربان و صبور بوده که در رابطه با آسیای مرکزی اطلاعات بسیار کاملی داشته و نشستن پای صحبت های او برایتان جالب خواهد بود. حتی اگر ساعت ها نیز در این فروشگاه باشید هم صاحب فروشگاه رفتار خوبی با شما خواهد داشت. یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین قسمت های این فروشگاه برای توریست ها و گردشگران تور استانبول، اشیا تزئینی بوده که سرامیک و مس ساخته شده اند. روی بیشتر آن ها میتوان طرحی از انار را دید. فروشگاه موهلیس استانبول اجناس بسیار کمیاب اما گران قیمتی داشته و بسیاری از ان ها را از کشور ازبکستان وارد می کند. 

فروشگاه موهلیس استانبول

محصولات فروشگاه موهلیس استانبول

با بازدید از این فروشگاه، شاهد انواع و اقسام منسوجات دستباف خواهید شد. لوازم و اجناس عجیب اما خیره کننده ای در این فروشگاه به فروش می رسند. مثل لباس عروسی قدیمی، تکه ای از لباسی که برای اعضای خانواده سلطنتی عثمان بوده و همینطور مجموعه ای از فرش دست باف عتیقه ای. به طور کلی این فروشگاه استانبول دارای مجموعه ای از پارچه های دوران عثمانی، لوازم جانبی از قرن های هفدهم، هجدهم و نوزدهم، فرش های دست باف، لباس و ... می باشد. در کنار این مجموعه نیز لوازمی مثل تخت خواب ها، کمد لباس ها، آویزهای دیواری، پارچه های کتان، ابریشم و ملون با طرح ها و نقشه های بسیار زیبا دیده می شوند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند از این فروشگاه عتیقه های طلا از زمان عثمانی پیدا کنند. 

محصولات فروشگاه موهلیس استانبول

ساعات بازدید و دسترس های نزدیک به این فروشگاه

فروشگاه موهلیس هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آماده بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول می باشد. هنگامی که از دروازه نور عثمانیه وارد بازار کالپاکچیلار شدید، کوچه چهارم از سمت راست خود را پیدا کرده و تا انتها بروید تا به فروشگاه موهلیس استانبول برسید.