فروشگاه ایکیا در استانبول : بسیاری از مراکز خرید معروف در دنیا، در شهر توریستی ترکیه یعنی استانبول شعبه دارند. یکی از این برندهای معروف، ایکیا می باشد. ایکیا یکی از مشهورترین و محبوب ترین برندهای فروش لوازم خانگی بوده و دو شعبه در دو قسمت اروپایی و آسیایی استانبول دارند. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند بهترین اجناس از لوازم خانگی مورد نیاز خود را از فروشگاه ایکیا در این شهر تهیه کنند. انواع و اقسام لوازم مربوط به خانه، از بزرگ ترین تا کوچکترین، در این فروشگاه سوئدی پیدا می شوند. شعبه های دیگر این مرکز خرید سوئدی در کشورهای یونان، انگلستان، آمریکا، استرالیا، کانادا، همینطور ازمیر و آنکارا هستند. 

فروشگاه ایکیا در استانبول

محصولات فروشگاه ایکیا در استانبول

انواع و اقسام سرویس های اتاق خواب مثل پتو، تشک، دراور، روتختی، میز آرایش، تخت، کمد، لوازم ریز و درشت و ...، سرویس چوب و کابینت، سرویس آشپزخانه سوئدی، مبلمان، میز، صندلی، سرویس غذاخوری، بوفه، لوازم پذیرایی، لوازم برقی، لامپ، آباژور، لوازم سرویس بهداشتی و حمام، لوازم شوینده و ... در فروشگاه ایکیا در شهر زیبای استانبول پیدا می شوند.

محصولات فروشگاه ایکیا در استانبول

امکانات و خدمات دیگر فروشگاه ایکیا در استانبول

این فروشگاه در استانبول آنقدر بزرگ بوده که جدا از فروشگاه ها و مغازه های آن، رستوران ها و کافه های بسیاری در کنار آن ها وجود دارند. رستوران ها و کافی شاپ هایی که در این مرکز خرید هستند، انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی را برای مشتریان و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول سرو می کنند.  

امکانات و خدمات دیگر فروشگاه ایکیا در استانبول

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به فروشگاه ایکیا استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند. این فروشگاه دو شعبه در قسمت اروپایی و آسیایی شهر دارد. فروشگاه ایکیا در قسمت اسیایی استانبول در محله عمرانیه قرار داشته و شعبه دیگر آن در قسمت اروپایی استانبول درست روبروی مرکز خرید فروم می باشند.