فرودگاه بین المللی چیانگ رای تایلند : این فرودگاه بین المللی در یکی از شهرهای شمالی کشور تایلند و در استانی کوهستانی به اسم چیانگ رای ساخته شده است. شهر چیانگ رای با میانمار و لائوس هم مرز بوده و اگر میخواهید گشت و گذار متفاوتی در سفر به کشور تایلند داشته باشید، بسیار مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی این شهر که چیانگ رای نام داشته در فاصله تفریبی هشت کیلومتری از قسمت مرکزی شهر فاصله دارد. این فرودگاه از سال 1998 بوسیله سازمان محدودیت های هوایی همگانی کشور تایلند اداره شده و در سال 2013 تقریبا یک میلیون و هفتصد هزار پرواز را سازمان دهی کرد. این فرودگاه در مسیرها و پروازهای بین المللی امکانات و خدمات مورد نیاز توریست ها و گردشگران تور تایلند را فراهم کرده است. همینطور سه مسیر بین المللی به سمت فرودگاه هنگ کنگ، فرودگاه کانمینگ چانگشویی و فرودگاه میلان و پروازهای اصلی خود دارد. 

فرودگاه بین المللی چیانگ رای تایلند

امکانات رفاهی و دیگر خدمات فرودگاه بین المللی چیانگ رای

فرودگاه بین المللی چیانگ رای تایلند امکانات و خدمات بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند فراهم کرده که شامل پارکینگی بزرگ به ظرفیت 603 ماشین، شرکت های کرایه خودرو، سالن نمازخانه، حمام، سونا، اتاق های درمان پزشکی، اتاق استراحت و مدیتیشن، فروشگاه فری دیوتی، بسته بندی و باربری چمدان، سالن کنفرانس و جلسات، رستوران و کافه های مختلف با منوی غذایی متنوع می باشند. 

امکانات رفاهی و دیگر خدمات فرودگاه بین المللی چیانگ رای

دسترسی های نزدیک به فرودگاه بین المللی چیانگ رای تایلند

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند از جاده فاهونییوتین که یک بزرگراه بزرگ بوده و از قسمت جنوب به مرکزی شهر چیانگ مای و ترمینال دو متصل است، به فرودگاه بین المللی چیانگ رای برسند. یکی از کم ترافیک ترین و ارزان ترین راه ها برای رسیدن به این فرودگاه، اتوبوس ها هستند. اتوبوس ها میتوانند به راحتی و با سرعت شما را به فرودگاه بین المللی چیانگ رای تایلند برساند.