یکی از فال های پرطرفدار است که در حقیقت متن فال شبکه پی ام سی است.pmc فال روزانه

 تان را در اینجا مشاهده کنید. متن این فال براساس متولدین هرماه قرار داده شده است.pmc  شما میتوانید فال روزانه

 متولدین فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، در، بهمن و اسفند فال پی ام سی خود را مشاهده کنید.

خواندن فال یکی ازسرگرمی های روزانه افراد است. درست است که فالها و تفاسیر انها چندان با واقعیت جور درنمیایند اما گاهی از سر احتمال ممکن است نتایج یک فال با یک رویداد در زندگی واقعی یکی شود.

با این حال که درصد برابری تفسیر یک فال و رویدادهای زندگی واقعی بسیار پایین است، مطالعه فالها همیشه برای افراد جذاب بوده است. فال پی ام سی نیز در دسته این فالها قرار دارد و مخاطبان پروپاقرصی دارد. در ادامه کمی درباره تعریف فال برایتان خواهیم گفت.

فال چیست؟

فال و فال‌ گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌ های نهان ‌شناسی است. باید توجه داشت که فال را نباید با طالع بینی اشتباه گرفت. طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است؛ یعنی فرد قدرت انتخاب و اختیاری در آن ندارد، همچنین پیشگویی درطالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می‌ باشد (مانند طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی). اما در فال پیشگویی با توجه انتخاب فرد بدست می‌آید و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولد بستگی ندارد (مانند فال تاروت، فال قهوه یا فال حافظ). بنابراین نباید واژه فال را با طالع بینی اشتباه گرفت پس واژه‌هایی مانند فال چینی، فال مصری، فال شخصی اشتباه می ‌باشد.