عکس های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی : این هتل پنج ستاره که که یکی از معروف ترین هتل این شهر میباشد پارک آبی اختصاصی دارد. هتل آکوا فانتزی کوش آداسی در نزدیکی ساحل Pamucak واقع بوده و اطراف خود جنگل های سرسبز و پر درخت بسیار زیبایی دارد. این هتل میان توریست ها و گردشگران بسیار معروف و مشهور بوده و انتخاب بسیاری از آنهاست که همین معروفیت بیشتر به خاطر وجود پارک آبی آکوا فانتزی است. خوشبختانه این پارک آبی در قسمت کاملا جدا از هتل قرار داشته تا گردشگرانی که در هتل اقامت ندارند نیز بتوانند از این پارک آبی استفاده کنند. پذیرش در این هتل شبانه روزی بوده اینترنت بی سیم و پارکینگ در آکوا فانتزی رایگان میباشد.از دیگر خدمات عمومی این هتل میتوان به صرافی موجود در هتل اشاره کرد. همینطور فروشگاه و خدمات ترنسفر رایگان تا فرودگاه.

عکس های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

اتاق های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

این هتل پنج ستاره با داشتن ساحل اختصاصی، اتاق هایی با تراس رو به دریا داشته که منظره ای فوق العاده را به شما میدهد. همینطور سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار خوب، فضای باز و پنجره های قدی بسیار خوبی دارد. هرکدام از اتاق ها دارای میزکار، اینترنت بی سیم رایگان، تلوزیون های بزرگ ماهواره ای، خدمت شبانه روزی، مبلمان راحت، مینی بار یا یخچال، چای ساز و قهوه ساز میباشد.

اتاق های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

امکانات تفریحی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

امکانات تفریحی بسیاری برای توریست های تور کوش آداسی در این هتل موجود است از جمله پارک آبی که این هتل دارد. به جز پارک آبی این هتل دارای امکاناتی مثل استخر های روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، حمام ترکی، مرکز اسپا و ماساژ حرفه ای و باشگاه بدنسازی میباشد. همینطور به خاطر داشتن باغ شما میتوانید ساعاتی را با پیاده روی در این باغ بگذرانید. انواع برنامه های شبانه مثل تئاتر و ... از جمله امکانات تفریحی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی میباشد.

امکانات تفریحی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

پارک آبی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

و اما پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتزی که نقش اصلی در جذب میهمانان توریست و گردشگر برای هتل را دارد. این پارک آبی با ترسناک ترین و بلندترین سرسره های آبی را دارد. شما میتوانید کودکان خود را به خدمات نگهداری از کودک هتل سپرده و یا به زمین بازی مخصوص کودکان در پارک آبی بسپارید. این پارک آبی انواع سرگرمی ها و بازی ها آبی را داشته و هزینه مناسبی دارد. این پارک آبی به خاطر داشتن معماری زیبا و وسایل بازی بسیار خوب بهترین پارک آبی جهان نامبرده شده و سالانه میزبان بسیاری از توریست ها و گردشگران است.

پارک آبی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

رستوران های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل آکوا هفت رستوران بین المللی داشته از جمله رستوران ایتالیایی ماریو که بهترین غذاهای مخصوص ایتالیایی را برای شما سرو میکند. دیگر رستوران های آن انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی و دریایی را سرو میکند و البته توریست های آسیایی نگران نباشند! رستوران ماندرین بهترین غذاهای آسیایی را میتواند برای شما سرو کند.