در مقاله قبلی سینماهای دبی را نام برده و بهترین آن ها را برای شما معرفی کردیم. یکی از این سینماهای دبی که امروز در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی برای شما معرفی کنیم، سینما وکس است. این سینما از سینماهای زنجیره ای دبی بوده که توسط شخصی به نام مجید آل فطیم افتتاح شده است. سینمای وکس به خاطر تکنولوژی و فناوری پیشرفته و همینطور داشتن محیطی لوکس و مدرن همراه با امکانات بسیار زیاد به یکی از محبوب ترین سینماهای این شهر بین بومیان و توریست های تور دبی تبدیل شده. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا بیشتر با این سینمای زنجیره ای آشنا شوید. 

سینمای خصوصی وکس دبی

سینمای خصوصی وکس در هتل کمپینسکی، در مرکز خرید امارات مال دبی واقع شده است. این سینما برای توریست های تور دبی که به دنبال لاکچری بودن سفر خود هستند بسیار گزینه مناسبی می باشد. سینمای خصوصی این مجموعه 15 نفر ظرفیت داشته و یک مکان بسیار عالی و مجلل برای تماشای جدیدترین و بروزترین فیلم های هالیوود و بالیوود است. در این سینما حتی امکان سفارش و سرو بهترین غذاها نیز هست. نکته جالب اینجاست که فیلم به انتخاب شما پخش خواهد شد و افراد بین 5 تا 18 سال نیز باید همراه با سرپرست خود وارد این سینما شوند. 

سینما وکس تئاتر بای رودز دبی

یکی دیگر از لوکس ترین سینماهای دبی، سینما وکس تئاتر بای رودز دبی بوده که در امارات مال دبی واقع می باشد. با تماشای فیلم در این سینما، بهترین تجربه تماشای فیلم های روز دنیا در محیطی شیک را در دبی خواهید داشت. این سینما با یکی از مشهورترین سرآشپزهای دنیا به اسم گری رادس که ستاره میشل نیز دارد همکاری می کند و منوی غذایی مخصوص خود مثل مرغ تاول سزار، خرچنگ رودر، پانینی، انواع و اقسام دسر را برای تماشاچیان سرو می کند. همینطور برای عصر چای انگلیسی و یا قهوه نیز سرو یک شود. صرف شام در زمان تماشای فیلم روی پرده سینما میتواند یکی از بهترین تجربه هایی باشد که در سفر به دبی داشته اید. برای ورود افراد بالای 18 سال و میهمانان زیر 18 سال باید سرپرست حضور داشته باشد.

سینما ای مکس و مکس وکس دبی

یکی دیر از سینماهای زنجیره وکس، سینما ای مکس و مکس وکس می باشد که در دبی بسیار محبوب بوده و طرفداران بسیاری دارد. در این نوع سینمای وکس از تکنولوژی ای مکس در پرده ها و همینطور کیفیت صدا و صندلی استفاده شده است. تماشای فیلم در این سینمای بی شک یک تجربه عالی برای توریست ها خواهد بود. سینمای مکس دبی دارای صفحه نمایش جادویی مگا، صندلی های جادار پرمیوم، میر کنار صندلی به همراه تکنولوژی صدای بلند در تمام سالن می باشد. 

سینما گلد وکس دبی 

این سینمای وکس در مرکز خرید برجامان دبی و مرکز خرید سیتی سنتر دیره قرار گرفته است. سینمای گلد وکس برای کسانی که به نوع استراحت اهمیت میدهند بسیار مناسب است چرا که صندلی های مخملی، نرم و بزرگ و همینطور میز کنار و ویژگی تنظیم داشته که بسیار مورد توجه توریست ها و گردشگران تور دبی قرار گرفته است. همینطور پرسنل این سینما در هنگام تماشای فیلم برای شما پتو و نوشیدنی می آورند. سرویس دهی این سینمای وکس بسیاری از مردم و توریست های دبی را تحت تاثیر قرار داده است. 

سینما فضای باز وکس دبی

آیا تابحال در فضای باز فیلم تماشا کرده اید؟ با سینمای فضای باز وکس این تجربه هیجان انگیز را بدست خواهید آورد. این سینمای در سیتی سنتر دیره قرار داشته و سقف آن آسمان شهر است. شما میتوانید بروزترین فیلم های دنیا را زیر ستاره های درخشان آسمان دبی با امکانات و خدمات بسیار عالی، بهترین فناوری صدا و تصویر تماشا کنید. در این سینما از شما با نوشیدنی، غذا و یا تنقلات در کنار صندلی پذیرایی می شود. همینطور میتوانید در صندلی های تکی و یا صندلی های زوج یا قسمت اختصاصی استراحت کنید. پرسنل این سینمای دائم در حال ارائه خدمات به شما هستند. این سینما تصاویر شفاف و صدای بلندی داشته و در فصل تابستان به خاطر گرم بودن هوا مجهز به سقف برای میهمانان می شود. 

سینما کودکان وکس دبی

سینمای کودکان وکس نیز در مراکز خرید دبی مال، مرکز خرید برجمان و مرکز خرید سیتی سنتر دیره دارای شعبه می باشد. این سینمای وکس که به کودکان اختصاص داده شده، دارای فضایی روشن، صندلی های راحت و خوراکی های خوشمزه است. همینطور در این سینمای فضایی برای جشن گرفتن تولدها در نظر گرفته شده است. 

سینمای سه بعدی و چهاربعدی وکس دبی

مجید آل فطیم سینمای سه بعدی و چهار بعدی وکس را در مرکز خرید شین داغ دبی افتتاح کرده است. این سینما، تنها سینمای چند بعدی بین دیگر شعب سینمای وکس دبی می باشد. به همین خاطر سالانه بسیاری از توریست های دبی از آن دیدن می کنند. در سینمای سه بعدی و چهاربعدی وکس تماشای فیلم همراه با امکانات صندلی های محرک و افکت های قابل لمس را تجربه کنید. 

شعب سینما وکس در دبی

  • سینما وکس مرکز خرید امارات مال دبی
  • سینما وکس مرکز خرید میردف دبی
  • سینما وکس سیتی سنتر دیره دبی
  • سینما وکس مرکز خرید مرکاتو دبی
  • سینما وکس مرکز خرید برجامان دبی
  • سینما وکس گرند حیات دبی
  • سینما وکس شین داغ دبی